Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 22:05:49 följande:
    Ta INTE bort den turkos med gula kantband! I LOVE IT    och alla andra med Bara dom är färgglada så gör det inget, och annars åker dom ut på FB eller Tradera
    Förslaget var ju tidigare idag att vi kunde byta sins emellan om man fick dubletter etc
    Buttelina skrev 2010-09-30 22:06:45 följande:
    meeest 98/104 men det blir nog nån 110/116 med.. just för att det var så kasst utbud på 98/104
    åhh stackars grekis...  hoppas hon tog till lillesyster istället då..
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-30 22:07:56 följande:
    Ja till våren är jag definitivt på! Jag tar gärna tåget. Har iofs bil, men bara en liten volvo v40 :) Och får se hur länge den kämpar på också.
    skönt att bara sitta och slappa på tåget.. sova babbla osv..
    Duntoffla skrev 2010-09-30 22:10:07 följande:
    Fast bil blir rätt mkt billigare Och då kan man åka när man vill. Skulle vilja åka ner fredag, gå på lördag och sen åka hem söndag eller lör kväll
    movie skrev 2010-09-30 21:56:30 följande:
    Bör man inte ha en liten med sig?
    Jag skulle inte ha det men det är ju jag. Sen beror det kanske på hur liten. Funkar bärsele så går det nog men barn som går är mest i vägen
    ja iof....

Håller med där om barn
  • Kristyr
    movie skrev 2010-09-30 22:11:05 följande:
    Jag som så gärna vill åka och tänkte ta med mig liten hon är 4 mån nu. Får kanske tänka om, jag som lääängtat så
    man gör som man vill, grekis har ju sin lilla som bara är nån månad med. Men om jag ska åka vill jag göra det utan barn..
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-09-30 22:16:14 följande:
    Kristyr skrev 2010-09-30 22:10:07 följande:
    Förslaget var ju tidigare idag att vi kunde byta sins emellan om man fick dubletter etc

åhh stackars grekis...  hoppas hon tog till lillesyster istället då..
    jaa hon redde nog ut det
    bra
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-09-30 22:17:13 följande:
    ska se om jag kan fixa en bild på det jag vet är mitt eller några bilder får det nog bli
    Hjärta
    Duntoffla skrev 2010-09-30 22:17:24 följande:
    Jag har tagit tåget de gånger jag har varit nere men 2 ggr har det varit lite struligt. En gång brann loket och andra gången fick jag ta ersättningsbussar och sånt. Kör man styr man själv över tiden och hinner prata med alla andra pölsekärringar som är där. jag har alltid fått rusa till tåget. Är man fler som kör är det ok. Åkte ju bil hem en gång med Mammastök också förstås.
    hmm åker neråt dagen innan tar in på nått boende åker med alla och bor kanske en natt till och sedan tåget hem Men men ska iaf inte åka nu denna gång...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17