Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-04-21 09:50:40 följande:
    När är det lagom att man får det? Mateo är 4 månader nu. Är han för liten?Maia har fortfarande inte haft det och jag är jätterädd att ju äldre hon blir, ju mer kommer hon klia sönder sig!!
    Jag hade nog inte velat att barnen hade det så tidigt, är ganska skönt om man kan förklara lite för dem och att de inte har blöja.
    Sätter sig ofta ganska mycket i blöjområdet nämligen eftersom det blir så tätt där
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-04-21 11:19:06 följande:
    åhh hittade
    VAR???
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-21 12:15:01 följande:
    Mitt i allt småfollks snack så måtse jag lägga in en ot bild i bt Hoppas att det är ok.
    Åh så fin hon blev i den!!

jag fick fina katvig byxdressen idag med posten, den ska Ella prova när hon kommer hem
  • Busbellan

Hej hej

Idag kom det fin post här
    byxdressen och lila midiapple från katvig, lika underbara båda två {#lang_emotions_heart}

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-21 21:00:13 följande:
    Ja så är det säkert. Jag hade också skjorta o slips på Anton när han döptes. Men kan knappt ha det fotot uppe, för han ser så konstig ut. Som en förkymt gubbe. Men ja smaken är som....
    hihi jag får nog hålla med dig
    Men jag använder visserligen inte skjortor på August nu heller
  • Busbellan

Funderar på ett par gympaskor till åt Ella, men vilken storlek.
    Tror hennes fot är 15,1-15,2 cm
    Ska hon ha skon som är 16 cm eller 16,7 cm?

Tycker egentligen det är lite för mycket med 1,5 cm i gympaskor, men mindre än 1 cm känns ju lite, svårt det här

• Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-21 21:25:35 följande:
    Jag har nog aldrig haft skjortor på nån av mina grabbar? Har köpt en kortärmad till Marcus att ha i sommar och det blir premiär då! Tycker det känns lite tight och inte så skönt för mindre men som sagt - smaken är olika!
    Förresten, sån där emilskjorta har ju August haft, det är mest de med krage jag inte gillar
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-21 21:45:34 följande:
    Japp, för när de är riktigt små så har de inte så mycket till hals att ha krage runt... Måste hon ha just DEN gympadojan?? Det skiljer ju mellan storlekarna när man byter märke&modell...
    Ja, hon måste ha just den
    Tänkte ju utnyttja lite av mitt presentkort på b&r
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-21 21:58:28 följande:
    Då hade jag tagit den större storleken, brukar funka med sula i. Stackars lillebror här klampar runt i 1,5 cm för stora skor... Förresten, supersöt byxdress i BT!! Förstår att den är härlig IRL!
    tack, den är underbar
    Och alldeles perfekt till min smalis, satt riktigt tight faktiskt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17