Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2010-04-18 20:59:41 följande:
    inte jag heller!! haha.. har hus, bil, barn, ring på fingret o ja.. hmm.. o så lån o massa papper då ihop.. men gift?? nänänä...
    Samma som här då
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-18 21:07:36 följande:
    busbellan: Härlig liten august i bt! Har är ju bara för söt. Sandlådan verkar poppis även hos er
    Tack
    Japp, sandlådan är de i nästan hela dagarna nu för tiden
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-18 21:12:59 följande:
    Busbellan: Underbara ungar i BT!! Här är det oxå sandlådan som gäller dagarna i ända, varierar hemmaplan med lekplatsen. Vilken fin tröja med bilar August har på sig när han sussar, var kommer den ifrån?? *nyfiken*
    Tack
    Här blir det mest sandlådan hemma, eftersom vi har staket, annars får jag bara jaga August

Pyjamasen är från.....och nu skulle jag skrivit det, men namnet ramlade ur minnet tror jag .-D
    homesale märke som inte finns längre, hjälp mig nu
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-04-18 21:20:57 följande:
    Dunnis
    ja just det så heter det, tack
    Hade du inte talat om det hade jag nog varit tvyngen att smyga in och kolla i nacken på August
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-18 21:24:22 följande:
    Busbellan: Goa ungar i bt!!
    Tack

och vilken fin kombo ni hittat!! Kanske måste ha de leggingsen också, tunikan finns ju redan här {#lang_emotions_dreamer}
  • Busbellan

Funderar på om jag ska gå in och plocka av August skorna nu när han har somnat, han skulle absolut ha Ellas gympaskor på sig i sängen

• Busbellan
    stökmamma skrev 2010-04-18 21:31:24 följande:
    haha, gokillenvilka är det?
    Ett par gamla ärva superfit, så han valde inga av de finare
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-04-18 22:03:43 följande:
    varför får inte jag nåt från zillstar?? va ju flera timmar sen hon hade 15 nr före ju
    Har du inte fått än?
    Har du mailat henne? jag skickade ju ett mail, men det tog ganska lång tid innan jag fick bekräftelse i alla fall
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-04-18 22:22:02 följande:
    näe... tänkte jag skulle slippa maila när hon skrev att alla skulle få svar men jag hade ju -66 och du -51 och det va ju timmar sen...tänk om hon glömt mig?? och mina saker har gått??
    Vad beställde du?
  • Busbellan

God morgon
    Har lämnat barne på dagis och borde egentligen plugga lite, ska till skolan i em

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17