Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åh vad bra med nörd till make ibland..En herrans massa prover är nu körda på pappans jobb och Lova har virus (adenovirus). Bara att vänta ut men inget farligt iaf! SköööntSolig

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God kväll!

Fick hem 8 Katvigmössor idag-vilket ögongodisTungan ute
    Ångrar inte att jag köpte dubbelt av blå/vita randen-min nya favvo efter den röd/vita *MUMS*

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

Sommartid ser ju bra ut men när man vet att klockan egentligen är precis som vanligt kvart i 5 när Lova drar igång så känns det ju sådärDrömmer

Själv letar jag galet mkt efter NS cerise mössa med stjärna fram..Du råkar inte sitta på en sådan i M Lillronya som du lämpligt nog ska skiljas ifrån

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Äntligen kan jag sluta sukta efter Buttes röd/orange Katvigmössa förutsatt att dagens köp hittar hem då...

Fick idag hem fiiiina bilklänningen från Pop-stort tack Greksmurfen för hjälpenHjärta

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2011-03-28 15:58:44 följande:
    har du suktat efter den förresten det hände lite i helgen så mitt huvud var inte riktigt med.. alla paket postas imorgon. hoppas det är ok
    Ja det är heelt ok med tanke på att jag har glömt betala den-ordnar det på en gång
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-30 21:00:58 följande:
    De måste va sista veckan i maj... sen är de ju kristiflygare...
    Har väl varit vid flygaren förut? Helgen efter det är det ju pingst...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-30 21:16:13 följande:
    De har aldrig varit flygare helgen... veckan innan har jag bestämt för mej, vi har ju Örkelljunga dagar flygare helgen och då har inte ni varit hos Ronya
    Fast jag tror inte att danskar bryr sig såå om helg eller ej..Jag hoppas på Katvig först och sen Molo sista helgen i maj. Inget passar mig ändå eftersom vi får huset i samma veva..tänk vad poppis jag kommer bliDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Alltså..I nära tre veckor får Lova snällt vara hemma från dagis pga virus..Glädjen är stor när hon är frisk igen,två dagar -T V Å dagar- hinner hon vara på dagis innan vi nu istället har magsjuka här hemmaRynkar på näsan Vi får alltid stränga förhållningsregler om vad som gäller från hennes dagis,jag är övertygad om att inte alla föräldrar följer dessaSkrikandes
    Längtar just ihjäl mig efter dagisbytet...

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2011-03-31 07:30:49 följande:
    usch så har vi med haft det i vinter dags att stänga dagiset för sanering kanske?
    Kruxet är att det är en fritidsgård 3 dagar i veckan också,då får alla dagisbarn som går eftermiddag flytta på sig till ett annat dagis.
    16 maj flyttar Lova till Ur & SKur,måtte tiden dit gå fortDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17