Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Åh vad bra med nörd till make ibland..En herrans massa prover är nu körda på pappans jobb och Lova har virus (adenovirus). Bara att vänta ut men inget farligt iaf! Skööönt
Åh vad bra med nörd till make ibland..En herrans massa prover är nu körda på pappans jobb och Lova har virus (adenovirus). Bara att vänta ut men inget farligt iaf! Skööönt
God kväll!
Fick hem 8 Katvigmössor idag-vilket ögongodis
Ångrar inte att jag köpte dubbelt av blå/vita randen-min nya favvo efter den röd/vita *MUMS*
God morgon!
Sommartid ser ju bra ut men när man vet att klockan egentligen är precis som vanligt kvart i 5 när Lova drar igång så känns det ju sådär
Själv letar jag galet mkt efter NS cerise mössa med stjärna fram..Du råkar inte sitta på en sådan i M Lillronya som du lämpligt nog ska skiljas ifrån ![]()
Äntligen kan jag sluta sukta efter Buttes röd/orange Katvigmössa förutsatt att dagens köp hittar hem då...
Fick idag hem fiiiina bilklänningen från Pop-stort tack Greksmurfen för hjälpen
Popcorn...Någon?....
www.tradera.com/Var-nytt-fr-MOLO-POPCORN-body-suit-86-auktion_302777_130500840
Alltså..I nära tre veckor får Lova snällt vara hemma från dagis pga virus..Glädjen är stor när hon är frisk igen,två dagar -T V Å dagar- hinner hon vara på dagis innan vi nu istället har magsjuka här hemma
Vi får alltid stränga förhållningsregler om vad som gäller från hennes dagis,jag är övertygad om att inte alla föräldrar följer dessa
Längtar just ihjäl mig efter dagisbytet...