Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-04-28 08:39:27 följande:
    Godmorgon!
    Jag har gett upp iaf.
    Ska lägga energi på att sälja lite möbler på blocket istället.
    Ja jag borde väl göra detsamma men jag får ju ångest av tanken att jag ska släpa runt på dessa kläder ett år till..
    Jag borde också sälja förrådsfyllnaden här hemma men iom att jag inte vet vad jag kanske behöver i huset så vågar jag inte det heller. Sen borde jag kanske packa lite inför stundande flytt men det orkar jag inte

Får väl tvinga mig själv att fylla den där prolistern iafKräks
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2011-04-28 18:16:18 följande:
    Jag ser det inte- upplys mig! Nyfiken nu ju
    Är det ena ärmen?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2011-04-28 18:25:55 följande:
    jaa är det inte omvända färger på ena armen
    Jo visst är det så- ha ha Det lär ju inte vara många som tänker på detDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-28 21:28:01 följande:
    Jag drog ena fälgen längs trottoarkanten på dagis.... typ 3 veckor gammal.... Min mans mun sa att de inte var så farligt men hans ögon sa något helt annat! Så jag köper en ny för att slippa höra detta i all evighet! Sen hoppas jag verkligen att jag inte gör om detta igen!
    Huj huj- aldrig roligt! Men man lär sig av sina misstag...Jag kommer aldrig mer att parkera fel på Östra sjukhusets parkering-inte efter två pakeringsböter. Inte heller kommer jag att parkera mot trafiken,10 meter från min betalda parkeringsruta "lite snabbt bara"-inte efter den boten
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-28 21:49:45 följande:
    Jag lyckades med detta även på dom gamla fälgarna... dagis kanten är livsfarlig!

Lovade dyrt och heligt att vara sååå försiktig nu med nya fina fälgar.... Hoppsan då....

Känns som att om jag har tänkt åka på salg så måste jag fjäska liiiiite nu
    Du får ligga hårt och avancera med lite taklampa eller nått Klart du ska på salg :p
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God kväll!

Ni som har träffat mig kommer nu förstå dagens jobbighet i mitt liv- jag har tappat rösten
    Åh herregud vad jobbigt livet blev

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2011-05-01 19:08:09 följande:
    haha usch jobbigt. hände mig med för ca 6 månader sen. trodde jag skulle dö när jag inte fick babbla
    lillronya skrev 2011-05-01 19:11:19 följande:
    Godkväll!
    Vilken katastrof! Förstår att du tycker att det är hemskt.
    Ja det är fruktansvärt. Jag har dessutom varit på megastor loppis idag- funkade skitdåligt att pruta kan jag säga
    Kunde inte ens få ur mig "hallonsoda" när jag ville köpa en dricka utan fick krångla mig in innanför disken och hämta själv haha. Max har haft en vääldigt jobbig dag också-han har ju ägnat all tid till att leta efter min tappade röst
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2011-05-03 06:38:45 följande:

tjejer. VAD är detta? KAN det vara vattenkoppor som ser ut så här?
    Det kan ju vara svinkoppor...Brorsbarnens svinkoppor såg ut sådär
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17