Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon!

Håhåjaja vad det går dåligt för mig att spara till salgOskyldig Tradera och jag är just nu bästisar...så länge det är jag som köper alltså

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Alltså jag måste fråga hur klumpig en barnmorska kan vara... Att säga vid RUL att det först ser kört ut för att sen säga att man ska skickas vidare IMORGON för vidare undersökningar,för att sen diskutera föda foster för att sen säga att det beror ju på OM det är si eller så känns för för jävla oproffsionellt faktisktSkrikandes H U R ska den mamma kunna sova alls i natt?

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Och nu läste jag tråden också..Skickar massa styrka till dig bubblan!{#emotions_dlg.flower} Det är ju för jävligt att man alltid ska behöva slåss för sin rätt och plats i detta samhälle som utåt sett sägs vara sååå braFörvånad

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Tjo..NU börjar det närma sig tills jag på riktigt är med husSolig Jag har firat det med att köpa mig den största Expedithyllan som finns till min walk-in växagarderob Sen att jag inte har någonstans att göra av den tills dess,inte vet hur jag ska få hit den eller om det ens är normalt att trycka in en så galet stor hylla i en garderob skiter jag just nu i

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2011-05-08 18:39:28 följande:

Nån som vet vad detta kan bero på?
    Vet inte hur väl det syns på bilden men Ella är alldeles rödflammig på benen, eller nu nästan helt fröd för alla flammor börjar gå ihop
    Kan inte vara solen eftersom det är värst på låren och de har varit täckta av kläder hela dagen. Värmeutslag kanske? Men så varmt har det inte varit, hon har inte direkt svettats på hela dagen och hon har aldrig reagerat så på värme innan. Nån som har någon idé?

Jag tycker att det ser ut som nässelutslag!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2011-05-08 18:46:15 följande:
    Busbellan: ser lite ut som nässelutslag. Ätit något hon inte brukar äta?
    Ah..du också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-08 18:48:52 följande:
    Busbellan: Nässelutslag skulle jag säja... har hon ätit något konstigt!?

Smultron: Jag räknar ner för fullt!!! Men en expedit hylla som växa garderob!? Hur tänkte du då? En kub till varje storlk eller!?
    Ja perfekt ju..16 fack är ju asbra till storlekar och annat..Sen ska jag kombinera växa med Traderagarderoben så då blir det ju kanon Ska smäcka upp stänger också för att kunna hänga alla fina klänningar så att jag kan sätta mig under allt och bara njuta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-08 18:56:29 följande:
    Och sen i oktober så ska du flytta till Örkell och få egen pool
    Ja gud ja! Måste bara styra upp allt runtomkring
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lalalong skrev 2011-05-10 15:58:46 följande:
    Jag köpte kläder på T för någon vecka sen. Säljaren har skickat med schenker och jag fick mail från schenker att det var skickat. Idag slog det mig att sakerna inte kommit. Gick in och läste mailet och klickade där det går att spåra. Där står det att paketet kom till mitt ombud den 6:e och att en e-postavi är skickad till mig. Men jag har itne fått den!
    Hur går jag tillväga? Kontaktar säljaren, eller kontaktar schenker? Eller kan jag ta reda på sändnr på något vis och hämta paketet med hjälp av den? Någon som vet? 
    Kontakta Schenker! Troligen kan du annars hämta ut det med hjälp av leg.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17