Vi som shoppar danska barnkläder del 17
God morgon!
Håhåjaja vad det går dåligt för mig att spara till salg
Tradera och jag är just nu bästisar...så länge det är jag som köper alltså ![]()
God morgon!
Håhåjaja vad det går dåligt för mig att spara till salg
Tradera och jag är just nu bästisar...så länge det är jag som köper alltså ![]()
Alltså jag måste fråga hur klumpig en barnmorska kan vara... Att säga vid RUL att det först ser kört ut för att sen säga att man ska skickas vidare IMORGON för vidare undersökningar,för att sen diskutera föda foster för att sen säga att det beror ju på OM det är si eller så känns för för jävla oproffsionellt faktiskt
H U R ska den mamma kunna sova alls i natt?
Oj- jag är så upprörd att jag inte ens kan stava ![]()
Och nu läste jag tråden också..Skickar massa styrka till dig bubblan!
Det är ju för jävligt att man alltid ska behöva slåss för sin rätt och plats i detta samhälle som utåt sett sägs vara sååå bra
Tjo..NU börjar det närma sig tills jag på riktigt är med hus
Jag har firat det med att köpa mig den största Expedithyllan som finns till min walk-in växagarderob
Sen att jag inte har någonstans att göra av den tills dess,inte vet hur jag ska få hit den eller om det ens är normalt att trycka in en så galet stor hylla i en garderob skiter jag just nu i ![]()
Nån som vet vad detta kan bero på?
Vet inte hur väl det syns på bilden men Ella är alldeles rödflammig på benen, eller nu nästan helt fröd för alla flammor börjar gå ihop
Kan inte vara solen eftersom det är värst på låren och de har varit täckta av kläder hela dagen. Värmeutslag kanske? Men så varmt har det inte varit, hon har inte direkt svettats på hela dagen och hon har aldrig reagerat så på värme innan. Nån som har någon idé?