Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Preggi skrev 2010-09-11 19:51:22 följande:
    M har växt jättemkt i sommar så jag skulle tippa på 103-105 nånstans.
    Vet att P är 108 och det skiljer inte så mkt i längd.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 19:41:51 följande:
    Åååååå!!! Gud va jag vill dit!!

Katter, gemstones å rådjur Hjärta Eller en av alla egentligen hade jag velat ha
    Inboxa en önskelista.. Drömmer

Köpte jackan fjord till P. Vet inte om jag ångrar mig och skulle ha tagit bubbelgum istället. Tog en lila med iofs. Har salmon overall med och en NS jacka på väg.. Vet inte om jag kan köpa en bubbelgum med. Vad tycker ni? Kanske befogat om de delar på den?
    Kommer strax
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-11 19:54:33 följande:
    Men då skippar du tjock overall o köper mysiga fleece istället Har du sett Katvigs typ overall fast utan ben, ööh, shysst förklaring va?!
    Tycker också det är trist med vinteroverall, speciellt till Meja, känns onödigt att köpa nån dyr till henne men samtidigt är det trist att köpa billiga halv fula
    Öh nä.. vilken e de? Drömmer

Ja jag vill ha nåt fint om jag ändå ska köpa en, men samtidigt liksom kanske 5-600 på en 62:a.. Njäe Obestämd
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-11 20:11:50 följande:
    Denna fina:
    babyfryd.dk/images/produkter/20101-648/3.jpg

Precis Meja är lixom gränsfall för hur pass rejäl overall hon behöver, hon kommer ju inte direkt vara ute på samma vis som Liam. Köpte en overall i Ullared till henne, billig fast den var faktiskt ganska så fin.
    Håller lite span på T efter beggade Molo overaller, dyker det upp en till bra pris så kanske
    Nä, vilken gosig Hjärta Å fin liiiila åxå

Jag kan ge Molo pris från kanske strlk 86-92 i overall, men innan dess tycker jag de e för dyrt Obestämd
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-09-11 20:11:56 följande:
    Fan tjejer nu måste jag gnälla lite. Har ju ännu inte "kommit ut" med graviditeten så jag ginar ut här istället Idag har illamåendet kommit som ett brev på posten, faaasen! Jag trodde jag skulle klara mig den här gången eftersom sist spydde jag typ från dag ett och nu har jag mått SKITBRA hela tiden, ända fram tills idag då Kräks  Kan inte tänka på nått annat än vatten och hårdbröd så kommer det upp, fy faasen jag hade glömt hur hemskt det var. Men men. Det går väl över såsmåningom Kan ju dock bli svårt att dölja på jobbet så länge till.. Jag som hade tänk vänta till vecka 12 iallafall.. nåja, det är väl inte hela världen, men nu har jag fått gnälla lite iallafall

Åh, jag vill också bo nära matador!!
    stackare!! vet hur hemskt det är Kräks

Stärkande kramar!! Hjärta

Å du... Lite hopping brukar pigga upp
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-11 20:20:16 följande:
    Ja den är hur fin som helst, o lila funkar ju alltid , fanns i grått också men den kändes ganska så trist. Kan tänka mej att den är ganska gosig för bebis, så slipper man ju tänka på kalla fötter o så.

Tror Liam haft 86 i Molos overaller som minsta. Betalar inte 1000 kr för en overall till Meja, no no
    Ja mysigt med påsmodell   *varmt o gosit*

Nä, 1000 spänn till en sån liten, där säger jag absolut NO
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-09-11 20:22:29 följande:
    Ja, BLÄ är ordet. Hade glömt hur illa jag mådde sist Kräks
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 20:19:41 följande:
    stackare!! vet hur hemskt det är Kräks

Stärkande kramar!! Hjärta

Å du... Lite hopping brukar pigga upp
    Har du mått mycket illa? Jaa, fy, det är inte kul. Tur att man glömmer fort Jaa, nu när du säger det så tror jag vi skulle behöva lite lila/gula katvigar
    Mmm.. periodvis mådde jag grymt dåligt denna gång, riktigt sådär att bara man rörde sig så höll det på att komma upp, hua... Å hade man sovit liiite för lite bara så mådde jag magsjukeilla konstant *ve o fasa*

Hoppas det blir kortvarigt för dig!! *håller tumsen*

ja sedär stick o kp de underbara
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-11 20:26:40 följande:
    Super mysigt, det hade Meja första månaderna

Fast, egentligen...ganska komiskt att jag nyss beställde 2 st klänningar för 650 kr men inte kan köpa en overall för några hundringar till
    ha ha ha   Ja man e lite blind ibland

Har kommit på mig själv med samma sak fleeera ggr, en Molo tröja för 379 spänn e oki eller tom två men sen en jacka för en tusenlapp känns massor med dyrt
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-11 20:29:57 följande:
    Knasig man är Men det känns lixom mer ok att köpa typ 2 eller 3 plagg för 1000 kr, men ett plagg för 1000 kr känns så mycket mer
    Ja man e bra knäpp
  • RååSa BuBBlan

Å jag e tv sugen men så är det den där förbaskade fotbollen på tv igen Obestämd  blöööö

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17