Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

KIKKID klänningarna är 60 cm långa i 104 och 65 cm långa i 110,  Bubblis har 104 och är en meter lång ca. 110:an är för lång.

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-09-13 20:46:16 följande:
    Har med 104 till Ella, 110 hade varit för lång här med, 104 är ju på gränsen till för lång

Ja dom är långa o smala, men ack så fina

Tycker åxå 104:an e liiite för lång, men tar man 98 så räcker ärmarna inte till Obestämd

Va söööt hon e i den Hjärta
  • RååSa BuBBlan

Hellu i tråden

Fick både härlig och hemsk post i lådan idag..

Underbart paket från babyshop Hjärta och en anskrämlig sak från T

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-09-14 16:12:05 följande:
    vad fick du då?
    vad shoppade du på babyshop? och vad var det du blev besviken på från t ?
    Från babyshop fick jag KIKKID klänning, Katvig mössa, Katvig halskrage, såååå fina!!

Det va regnbåge tunikan som ÄNTLIGEN dök upp!! Fläckig på flera ställen, blekt, det gula ser nästan smutsaktigt ut Kräks Fy va besviken jag blev alltså!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-09-14 16:17:07 följande:
    åhh fina saker ju vilka fäger på katvigarna?

åh men fy nu fick jag dåligt samvete för att det var jag som tipsade om den ju
    Halskragen är lila/gul och mössan blå/aqua, helt kääääär i de blå alltså!! Fasiken att dom satt gula kanter på tröjan o det Annars hade den varit klockren!!

Å men det är väl inte ditt fel heller sötis   Hon hade ju hyfsade omdömen och så, har mailat henne att hon får ta tillbaka den annars lämnar jag neg, kommer ALDRIG sätta den på Ida det kan jag lova!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-09-14 16:18:56 följande:
    Och jag för att jag inte han hejda köpet... För jag har sett den irl.
    Känner du henne? Den är verkligen inte vacker alltså
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-09-14 16:21:03 följande:
    Ja det gör jag. Nä den är ju inte det...
    Ska jag hoppas på en snäll och tillmötesgående person? Eller kan jag känna mig blåst?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-09-14 16:27:11 följande:
    jaså men åhh
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-14 16:19:30 följande:
    Halskragen är lila/gul och mössan blå/aqua, helt kääääär i de blå alltså!! Fasiken att dom satt gula kanter på tröjan o det Annars hade den varit klockren!!

Å men det är väl inte ditt fel heller sötis   Hon hade ju hyfsade omdömen och så, har mailat henne att hon får ta tillbaka den annars lämnar jag neg, kommer ALDRIG sätta den på Ida det kan jag lova!!
    åhh kan tänka mig att det blå/blå är fint på bubblis såå fult med gula kanter ju

jag vet men ändå usch
    Mmmm.. det blåååå är underbart!! så klarblått Hjärta

Å tänk inte så söt, du försökte bara hjälpa ju Solig Glad över dina vakna fynd ögon
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 16:27:18 följande:
    Men var det inte den som beskrevs som "i jättefint skick"-man blir ju såå less
    Japps! Är svagt tvättluddig annars i jättefint skick stod det, VÄLANVÄND FLÄCKIG skulle jag skrivit!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-09-14 16:27:41 följande:
    Hon är snäll och tillmötesgående i vanliga fall och är hon inte det på T så hör du av dej till mej. Ok?
    Oki! Då hoppas jag det löser sig Hon kan ju sälja den vidare med en mer ärlig beskrivning och ändå kanske få nåt för den liksom, men jag vill verkligen inte ha den..
    Helle skrev 2010-09-14 16:29:23 följande:
    Synd att du inte gillar det gula för jag tycker den är jättefin i r l

Åhh, tråkigt med regnbågen

Hej alla Försöker hinna in en minut innan det är dags för middag. Kommer aldrig till skott med overallinköp p g a tidsbrist men hoppas på att kunna göra det snart.  
    Nä, jag tycker det gula stör faktiskt, utan den kanten hade dom varit helt totalt underbara!!

Men kanske det kan få bli nån liten tröja eller så ändå nån gång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17