Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-13 15:33:54 följande:
    Blev en randig Katvigtröja från Funkybaby, lite mammatröjor till mig från H&M och en jäkla massa Me&I.
    Vilka katvig ränder blev det?

Mamma tröjor skulle jag åxå behöva köpa, alla e för korta i magen här så den sticker fram

Tack för dom underbara bysserna i lådan idag, älskar dem!!
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-13 15:36:04 följande:
    Bra att byxan kom fram iaf.
    Mmm... sååååå fina Hjärta
  • RååSa BuBBlan

Å vår tur med det här huset bara fortsätter...

Nu står vi utan ytterväggar och utan hantverkare, så det är gravida jag och mannen som får bygga dem, kanonbra 5,5 meter upp med mage och allt Obestämd

• RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-13 15:41:32 följande:
    Dom där eggplant/pastell blev det i tröja till stora. Hon passar så fint i Katvigränder.

Jag beställde tre på H&M, en långärmad och sedan två kortärmade amningtröjor, har dom kortärmade sedan förut och dom är sååååå sköna redan nu, så jag tänkte inhandla nya och spara dom tills jag verkligen ska amma.
    Aha... Jag e lite osäker på äggplantan så jag beställde bara en mössa för att testa

Måste kolla HM jag åxå, men det tar jag när jag e på stan tror jag, måste prova
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-13 15:43:36 följande:
    Hualigen! Det är ju inget du borde göra alls, fast finns det ingen annan lösning? Obestämd
    Nä, det finns verkligen ingen annan lösning och väggarna måste dit så e de bara, snart blir det kallt och vi har ju småbarn liksom.. Höll på hela dagen igår och isolera, såga reglar, spika papp.. Men grannen kom faktiskt och hjälpte oss igår kväll, han tyckte nog inte heller att jag skulle upp på stegen Obestämd

Men det är som de är.. Rätt less på allt som skiter sig faktiskt..
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-13 15:46:43 följande:
    Jag blev så glad att jag kunde ha mammatröjor från H&M, det har liksom varit kört dom andra gångerna...Men den långärmade vet jag inte hur den passar, men jag har mest koftor över numera, så det syns inte om det ser alltför hemskt ut där under.
    Jag har en mammatröja från HM som jag fått låna av syrran, men jag tycker den är så bred o konstig, jag e rätt smal på överkroppen så den blir så påsig, sen sitter den perfa över magen iofs.. Men men, det är inte såååå länge man måste använda dem sen går jag väl upp några kilon till som fyller ut den kanske
  • RååSa BuBBlan

Nån som handlat från barnlycka förresten?

Beställde en åkpåse där i augusti, den skulle komma in i sept, jag har frågat 2 ggr nu efter ett ca datum men dom svarar inte ens Obestämd Även om man inte vet så svarar man väl på mailen iallafall? Dom har ju ändå över 1000.- som är mina liksom

*dåligt*

• RååSa BuBBlan
    LitenBlomma skrev 2010-09-13 15:53:35 följande:
    Jag kan rekommendera Lundmyrs kläder, de är jättesköna och håller i färg och form! Jag är nog som du, smal i kroppen och sen en jättemage som står rakt ut
    Å dom ska jag kolla upp Tack för tipset!!
  • RååSa BuBBlan
    LitenBlomma skrev 2010-09-13 15:55:14 följande:
    Undrar om det inte var just barnlycka som jag beställde Lundmyr ifrån... Fyy så dåligt av dem att inte kunna ge svar Skrikandes
    Ja, rent ut sagt värdelös service tycker jag om man inte svarar Obestämd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17