• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fick hem lillans colibriklänning idag, såååå fin. Men jag funderar på om den blir för stor till sommaren. Jag tog storlek 80 o hon är 70cm nu. Vilken storlek har ni andra tagit? (vi är väl några stycken med tjejer i ungefär samma storlek)

• h80

hur är wct jackorna i storlek? (nova star alltså)

• h80

suck Rynkar på näsan E skulle ha sin småfolks-fleece för första gången idag. O direkt så delade dragkedjan på sig. Kan man reklamera sånt? Den är köpt i december

• h80
    Buttelina skrev 2011-03-06 13:18:36 följande:
    klart du kan
    har skickat iväg ett mail, får se vad hon svarar. Så tråkigt, fleecen är ju jättefin Rynkar på näsan.
  • h80

shopping-sugen Glad är det nån webbshop som har nått erbjudande just nu? (förutom fraktfritt)

• h80

på tal om reklamationer, om man ska reklamera något som är köpt i webbshop, ska man betala frakt tillbaka till butiken själv då?

• h80
    Kristyr skrev 2011-03-07 20:24:51 följande:
    inte reklamation tror jag, då är det ju fel på en vara och de ska väl betala. Om du vill byra en vara är det du som ska betala.brukar det inte vara så?

tycker det borde vara så....det är en reklamation, jag har mailat o frågat men inte fått svar
  • h80
    ängeln83 skrev 2011-03-08 13:04:33 följande:
    Smiter in en runda, har varit sååå duktig och putsat fönster, måste vara det tråkigaste som finns?
    Tänk om postis kunde komma och förgylla min dag också, fast nu surar jag lite, la ju en order hos Eleraff igår och idag kommer ett erbjudande om 20% rabatt, tyyyyyyyypiskt.
    Så idag hoppas jag på paket från Kidelin och Eleraff och imorgon kommer nog denna morgonens shopping från Babyshop, NS shorts till Liam och colibri leggings + t-shirt till Meja, colibri kan man verkligen inte få för mycket av.
    åh, nu blev jag shoppingsugen, jag som itne borde handla.......fast egentligen vill jag ha ns o rabatten gäller inte på det eller?
  • h80

är det bara funkybaby (o eleraff ) som har erbjudande idag?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17