• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-14 10:28:24 följande:
    Babyshop brukar ju ha bra rea, Ajabaja sådär tycker jag. Alltid sega som rackarn...
    babyshop har bara 40% på det jag vill ha Rynkar på näsan
  • h80
    äsch jag kan inte citera

men det låter ju bra Duntoffla Glad 
    jag är ute eter lite alltmöjligt, leggings, byxor, bodies..........
  • h80
    Greksmurfen skrev 2011-02-14 21:47:20 följande:
    HAHAHA sant så sant......;)...........

lillronya: tro du melina kan ha stl 74 i ns jeansen!?!? lr blir det för stort tro du... sak mäta å väga henne imorn enligt vågen så ligger hon på 6,5kg och ca 66cm skulle ja tro.
    tro ja komemr ta 98 till max i harem både de gråa å jeansen samt camon=)
    E har ett par 74 winterharem o de är för stora. Hon kryper ur dom Glad o hon är ju större än M, 8kg o 70cm eller nått
  • h80
    Duntoffla skrev 2011-02-16 09:51:06 följande:
    Håller tummarna att det var pga hosta. Kul att se dig här
    Greksmurfen skrev 2011-02-16 09:44:10 följande:
    hmm nähepp om man ska ta å packa lite fb-paket å skicka iväg=P.....så fort melina somnat av sin alvedoneffekt=/......hade 39graders gfeber idag lillstumpan =(
      Krya på sig!

Jag skulle packa Traderapaket (eller rättare sagt kolla vilka som betalat) men har ingen kontakt med banken. Typiskt! OM en stund ska jag på massage. Underbart! Har inte varit på flera år och det behövs verkligen. Sen är det läkarkoll på BVC och sen hämtning. Man hinner inte så mycket om dagarna

På vårt dagis finns också en "Vems-låda" . Ibland får vi plagg som ser lite "Noel-lika" (dvs lika danska kläder) ut på vår hylla Brukar då lägga de i Vems-lådan. Jag märker de mesta plagg men ibland missar man ju.  
    jag kommer inte heller in på min bank.....suck......det har varit så sen 06 imorse. Har du också handelsbanken?
  • h80

shoppar bebispresent till en liten tjej. Har köpt klänning o strumpbyxor o lurvfleece. Men jag skulle vilja ha en filt också, nån som vet om det finns nån på rea? (flickig)

• h80
    Busbellan skrev 2011-02-16 21:30:32 följande:
    miau och dockhusen finns på pilutta
    tack :)
  • h80

nån som vet vart det finns katvig filtar på rea? (förutom babyshop o pilutta)

• h80

vilken storlek på babyklänning (colibrie) ska jag ta till mina tjejer tror nu? 70cm o 89cm är de nu

• h80
    Duntoffla skrev 2011-02-18 07:52:15 följande:
    God morgon!

Hemmamysdag idag. Rätt skönt att ha en dag då man inte måste stressa iväg till dagis.Jag tog 74 till Lea (hon är 68 nu). Det är stort men det är ju också några månader kvar till sommaren då hon kommer använda den. Tar du 74 till din lilla borde ju 92 vara bra till den stora. Så här sitter 74 på en snorig och förkyld Lea

tack, söt tjej Glad
  • h80

ang. eleraffs rabatt. Jag förstår inte riktigt hur rabatten funkar, är det nån som vet? Det står t.ex. 25% om man handlar för 1500. Men är det 1500 innan avdragen rabatt eller efter?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17