• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OT men är det nån som har haft problem med villervalla? Jag beställde från deras webbshop o när paketet kom så saknas det en kjol, har mailat men får inget svar

• h80
    Mamma till Simon skrev 2011-02-11 08:35:12 följande:
    jag mailade dem i onsdags förmiddag för jag har fått fel strumpor, men inget hört än Rynkar på näsan
    suck, undra om man ska ringa dom, jag gjorde en beställning till igår så då köpte jag kjolen igen. Vill ju ha den o den va rpå rea så jag vågade inte vänta på svar. Men jag vill ha pengarna tillbaka för den som jag inte fick
  • h80
    Busbellan skrev 2011-02-11 10:19:55 följande:
    ...och så blev det kaos på B&R sida, kommer knappt in
    nä inte jag heller......vill ju shoppa. hur var babyklänningarna i storlek? 92 till en tjej på 90 o 74 på en tjej på 70 låter det bra? de ska ju helst passa i sommar också
  • h80

mannen frågade tidiagre idag om jag ville göra om i tvättstugan....JAAA såklart Glad, enda kravet var att jag själv bestämde hur det skulle se ut. Så nu behöver jag tips, vad är bra att ha (o inte bra)

• h80
    Carmen1 skrev 2011-02-11 22:19:40 följande:
    Plats!!! Bra förvaring! Hyllor för korgar mm!
    förvaring är ett måste :)
    lillronya skrev 2011-02-11 22:23:15 följande:
    Vi ska också göra tvättstuga så småningom så jag har funderat en del på vad jag vill ha.
    En vask med kran vill jag ha, bänkplats och skåp.
    Och så bra torkmöjligheter till tvätten, för det har jag inte nu.
    Jag har inget av det där nu iofs.
    ja, vask har jag inte tänkt på, men det vore ju bra
  • h80

åh vad många bra tips :)

Carmen1 skrev 2011-02-11 22:27:38 följande:
    Vi har en låda där man kan dra ut strykbrädan! Grymt bra! Tar ingen plats! Plats för flera tvättkorgar så man kan sortera tvätten direkt!
    är det nån speciell strykbräda?
  • h80

GodmorgonGlad
    Tror ni det blir nån bättre rea på ajabaja o babyshop?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17