Olivers Mamma skrev 2010-10-06 21:02:37 följande:
Fk vet ju inte hur lång restid du har heller till bcv. Vem har sagt om du har bil eller måste byta buss 7 ggr
Sen om du lider av tvångstankar och måste vara i god tid före (om föräldragruppen är före) eller om du har svårt för stress och måste varva ner efter (om föräldragruppen är efter) det kan ju inte du hjälpa

det kan fk inte tjafsa emot. Sen är ju frågan om de godkänner en hel dags vab om man har ett läkarbesök på morgonen kl 08,00. Men det går säkert att tjata sig till det med. För säg att maken din har två timmars restid till jobbet då hinner han knappt dit innan han slutar.
*haha* nej det gör de nog inte..

maken har faktiskt 1h enkel till jobbet så det blir ju nästan halva dagen... och jag har inte 5 min gångväg till BVC hade nog lång resväg dit....
BVC tiden är kl 11 iaf och föräldragrupp kl 13-14. Innan på fm kan maken inte åka till jobbet... han måste åka hem kl 10 igen..

och åka tillbaka till jobbet 14:30 då är han där 15:30 för att sedan åka hem kl 17 känns så där..
Sedan vet jag inte vad han har planerat och vad han har för möten.. han muttrade nått...*suck*