Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Sådär..stolt som låter bli babyshopdealen..
    Mindre stolt efter att ha lagt två orders hos Pop och hängt undan i butikOskyldig
    Dock är ju höstens skalkläder nu nästan ordnade-till halva priset-bara skalbyxor kvar!

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God kväll!

Hoppas att alla har haft en underbar påskhelg-själv har jag toktoktoklängtat till vårt hus när det är sånt här väder! Dessutom avslutar jag helgen med att bli ett år äldre och då äntligen hitta årets svarta skinnballerina-dyra men värda det Yes-jag avverkar ett par varje sommarhalvårDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-04-25 18:31:57 följande:
    Gokväll!
    Och grattis.

Ibland är det värt att betala lite mer.
    Tack Hjärta. Det är ju ett tag kvar men jag tror inte att jag kommer krisa när jag blir 40,känner mig mer åt det hållet än åt 30. Ha ha helt galet iom att jag idag blir 31

Jag är väldigt glad för mina ballerinaskor-jag har jagat i ett par månader och så stod de på Sko-Boo hela tiden
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-04-25 18:41:05 följande:
    Ja det är inte helt enkelt att få till en salgresa. Här måste definitivt också säljas för att jag ska kunna åka.
    Nä det är ett beroende det där.
    Smultronhjärta skrev 2011-04-25 18:36:28 följande:
    Tack Hjärta. Det är ju ett tag kvar men jag tror inte att jag kommer krisa när jag blir 40,känner mig mer åt det hållet än åt 30. Ha ha helt galet iom att jag idag blir 31

Jag är väldigt glad för mina ballerinaskor-jag har jagat i ett par månader och så stod de på Sko-Boo hela tiden
    Du är allt lite tokig du. Du är ju fortfarande nästan 30.
    Usch jag vill verkligen INTE fylla 40. Nojar lite för det redan fast det är ett par år till dess.

Att de där skorna ite kallade på dej lite när det nu var där.
    Jag får snart hem mina allra första converse.
    Har haft en massa kopior men aldrig ett par riktiga. Nöjd med det köpet!
    Åh du kommer nu bli hooked! Har man börjat så är man körd! Vilka är det du väntar hem?

Jag har faktiskt köpt andra skor i helgen,eller ja, Max har själv fått välja skor.. Han valde ett par galet blå Adidas Dragon-superlätta och faktiskt fina när de väl används
    Sådana här:
    www.brandos.se/adidas-originals/dragon-cmf-j-g42195-frebluwhite/a26583

Det är ju extra roligt att köpa saker som ungen sen älskar
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-04-25 19:00:43 följande:
    Misstänker detta ja.
    Väntar hem helt vanliga svarta kängor.
    Köpte kod till babyshop.
    Har ju inte så stora tassar. Så jag köpte 35or där.

Visst är det extra roligt när de gillar sina dojor.
    E älskar sina turkosa geggamojakängor.
    Och svarta kavatsandaler är ett säkert kort. Det har han haft varje sommar och blir lika lycklig varje gång.  

Adidas är alltid snyggt! Nästan iaf.
    Bra smak han har.
    Åh bra köp! Jag köpte tidigt i vår både ett par vita Chuck och ett par svarta light-de vita har jag inte vågat inviga men de svarta har använts redan innan snön försvann!
    Jag hoppas att Max kommer använda dessa nu-sommartid är det enbart och bara Crocs som gäller tycker han...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2011-04-27 09:34:23 följande:
    Jag kom att tänka på nåt...Molo delade ut barnibyen lappar sist Obestämd Tänk om det är därigenom det är i årTyst
    Det tror jag inte- jag är medlem i BiB och det hade isf stått på deras hemsida.
    Loggade in och spanade lite-inte ett ord om salg mer än danskor som längtar precis lika mkt som svenskor
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

Tror ni att det är lönt att ens försöka sälja klänningar och sommarsuits nu? Innan salg tänkte jag eftersom a l l a verkar ha planer på att besöka danmark

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17