Vi som shoppar danska barnkläder del 17
God morgon!
Visst är man fortfarande sund även om man köper leggings i stl 98 trots att ungen ff har 80? Om argumentet är att de passar så många klänningar
God morgon!
Visst är man fortfarande sund även om man köper leggings i stl 98 trots att ungen ff har 80? Om argumentet är att de passar så många klänningar
Det tolkar jag som att jag är heeelt sund
Lite jobbigt att avverka ränder i 3 storlekar för att sen stå där utan ju
Brevis måste ju tycka jag är rubbad.
Sen flyttade vi men så gjorde Posten om sina turer och vips så var jag visst värst för samma postis igen SuperduperOT fråga:
Ska klä om en soffa och letar nu tyg..Helst vill jag klä om i inte möbeltyg eftersom jag inte hittar tillräckligt fina sådana. Jag vill ha Svenskt Tenns elefanttyg-någon som vet om det är tillräckligt starkt för att kunna användas till det? (ja jag ska maila och fråga om detta men kanske finns det ngn som har haft samma tankar som jag
Soffan är en gammal sak,modell tvålkopp, och inte särskilt stor-ska stå i barnrum ![]()
Tjolla: Lova gör preciis likadant som Lia när hon inte får som hon vill
Å andra sidan så vänder Lova sig på andra hållet när hon är jätteglad-benen upp och gunga från sida till sida- som en Teletubbie
Hoppsan då..jag tror att vi är med hus
Vet dock inte om jag vågar lita på att jag ska få komma ifrån kvarten ännu
*känns overkligt*

Åh jag måste såååva på detta innan jag vet vad jag känner tror jag..Flytten innebär dagisbyte för båda barnen iofs till samma troligen,jag hamnar i på ett likadant ställe som jag är uppvuxen på(läs inskränkt med 2 kilometer till vettiga ställen). Dessutom har jag alltid varit superanti Svenssongrejen dvs bo i ett husområde där alla hus ser nästan likadana ut,gatorna heter alla som något som passar i en blombukett och man måste fan hålla snyggt på sin gräsmatta annars får man onda ögat från grannen i såväl öst som väst
och mina fingrar är INTE gröna alls!
Dock skulle det innebära att Max får en möjlighet att bounda med dagiskompisarna,att han kanske kan hitta kompisar på gatan samt att spontaniteten för lek ökar där den där inskränktheten är ett plus
Sen har vi någon kilometer till havet-också rätt nice
Just ja,huset duger väl också efter lite fix ![]()
Just ja,huset duger väl också efter lite fix