Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-03-06 21:10:29 följande:

Måste bara skriva här att vi flyttade en gång om året i flera år.

Nu har vi bott här i 12år

Ja just det..dock så hamnar jag på fel sida stan nu Får väl se om jag slutar sukta senare
    Huset var helt enkelt för bra för att låta bli med tanke på vad som var gjort vid det och med tanke på vad husen i sämre skick oftast går för..
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2011-03-06 21:50:46 följande:
    smultron> huset blir nog fint med lite färg.. men oj vilket fyndutgångpris om man jmf med här. Där bor man verkligen billigt....
    Oj är det nu jag då ska säga att det gick inte för såå mkt mer än utgångsprisCool Och ja, läskigt att inse att jag har många kvadrat vit färg som ska köpas
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

Fler sjukstugor ser jag, här är Lova hemma eftersom hon levererade 6-7 katastrofblöjor igår-dock får stackarn nu alla sina tänder på samma gång! Både framtänder och kindtänder samtidigtTyst

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2011-03-09 10:00:26 följande:
    värst vad alla får tänder då. Här har Mattis två stora där uppe o två yttesmå gaddar där nere, alla 4 kom samtidigt vid 1 års ålder o sen har det inte hänt mer liksom! Det känns som han stått totalt stilla i utvecklingen de senaste månaderna...händer ju ingenting varken med tänder, tal eller motorik Börjar bli orolig att han inte kommer kunna gå till bröllopet
    Lova fick sin första tand när hon var 16 månader så hon har några att ta igen Nu får hon kindtänder nere men ännu syns inga framtänder i nederkäken
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Åh vi hade vårkänslor här igår..så pass att man såg chansen att snart få plocka fram skalkläderna!
    Well..det var igårDrömmer
    Idag har vi snö,snö och åter snö- IGENSkrikandes

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Jag som tänkte att jag skulle börja dagen med att köpa något roligt är nu färdig..hade tänkt köpa NS men det slutade med en FLYlampaOskyldig Stoffe kommer bli gaaalen

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2011-03-11 10:00:02 följande:
    Ha ha, du är ju för rolig
    Tänkt köpa NS och köper en lampa istället *asg*
    Vilken färg blev det?
    Jag funderar på en till köket men kan inte bestämma om vi ska ha vit eller svart.
    Det blev en ljusblå..får köpa NS på mässan istället
    Fast jag är väldigt sugen på några mössor..
    Buttelina skrev 2011-03-11 10:02:32 följande:
    haha latfisen
    Smultronhjärta skrev 2011-03-11 09:46:54 följande:
    Jag som tänkte att jag skulle börja dagen med att köpa något roligt är nu färdig..hade tänkt köpa NS men det slutade med en FLYlampaOskyldig Stoffe kommer bli gaaalen
    har aldrig hört talas om
    Taklampa från Kartell..Säger det dig fortfarande inget så kolla på länken
    www.rum21.se/sv/artiklar/fl_y-taklampa.html
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2011-03-11 10:57:54 följande:
    nä det sa mig inget så tack för länken

tjo vilket pris
    Ja tokdyr! Jag köpte vår begagnad och den är ff dyr
    Kristyr skrev 2011-03-11 11:04:04 följande:
    forf sugen på en sån med....
    Kööp