Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-28 22:07:33 följande:
    På FB...eller här
    Snygg, snygg, snygg!!!!

Godmorgon!
    Gissa om man blev arg på sonen igår som i nya lurven gick ut och la sig i blöt jord... *grr* Dock verkar den helt ok efter tvätt igen! *puh*
  • Ocikatten

liljan o loppan: Så fin VV-suiten var!! Härlig! Och snygga bralls på tjejen! Åh, vill oxå shoppa...

Busbellan: Vilken härlig bild med kissen, saknar vår katt!

• Ocikatten

Galltvål funkar bäst här. Har dock ÄNTLIGEN provat på Vanish och nu senast när jag hade en jordgubb/rabarbe-fläck så blötlade jag plagget i varmt vatten o Vanish vilket tog bort fläcken kanon!

• Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-04-29 18:24:36 följande:
    Det finns även en med Cars men den hittar jag inte nu..Vi har alla fyra och Max favorit är den med prinsessor
    Amen va fasiken, nu blir man ju t o m shoppingsugen på BÖCKER i den här tråden!!
  • Ocikatten

På tal om priser på kläder så satt jag och smågarvade lite för mig själv i morse när jag skickat iväg grabben till dagmamman, Nova Star byxor, hood o mössa, Molo tröja, Po.P skaljacka och Kavat skor. Vågar man räkna samman vad utstyrseln går lös på?!?! {#lang_emotions_innocent}

• Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 07:31:46 följande:
    lillronyan: du som e ns tokig vill du ha lite inside info ;)....
    Me to!! Me to!!!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 08:20:42 följande:
    hmm nu får ja ännu mer ångest att jag valde 86 or:S..... vill inte heller att shortsen ska se för baggy ut.... byxor e ju ok men inte shortsen......ns e ju rymliga i midjan så där brukar det aldrig vara ngt probs...
    Jag tog en storlek mindre till Marcus när jag handlade tidigare i vår och de satt kanon. Fast sen vet jag inte om han växt sen dess... Ska bli spännande att prova dem! Blir shortsen för stora kanske de kan flytta hit till lillebror... {#lang_emotions_dreamer}

Lillronya: Gillar verkligen tröjan A har på sig i BT!!!
    Och VV blev ju kanonsnyggt till båda två! Jag satt länge och velade igår vid 24-snåret, ingen bra shoppingtid...
    Fast i o f s är det nog inte bra att shoppa innan kl 8 på morgonen heller, tror tangenterna slant lite här!! {#lang_emotions_embarassed}
  • Ocikatten
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 09:13:59 följande:
    Ja det står ju inget om skicket i auktionen så jag förväntar mig inte så mycket nu...men hoppas att den iaf inte är fläckig
    En tvätt sen brukar det mesta funka??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17