Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Att det ska vara så svårt att hitta nån snygg tröja från Småfolk i 110/116 med traktorer på! *mummel mummel* Får väl gå och lägga mig för att sova på saken så kanske den rätta dyker upp i morgon!

• Ocikatten
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-06 23:13:11 följande:
    Vilken färg letar du?
    God morgon! Tja, nån snygg??
    Är ett traktortryck som jag inte gillar riktigt - de är små o knubbiga traktorer brun tröja om jag inte minns fel, sen har lillebror den marinblå på mörkgrön bakgrund men övriga går bra!
  • Ocikatten
    Tjollabolla skrev 2010-05-07 09:09:40 följande:
    Den nya fina traktor tröjan då???
    Japp, jag tror det blir den!
    Ska bara hitta den och katterna eller lyftkranarna i samma butik. *i-landsproblem*
  • Ocikatten
    Kristyr skrev 2010-05-09 14:31:04 följande:
    Hon heter Elin. Hon var 3130 gram "stor" och 50cm lång.
    Grattis till liten Elin! En riktig lagom bebis!
  • Ocikatten

Jaha, då var man nog "blåst" på en auktion på T, läser en massa negativa omdömen på en köpare till mig. Hon verkar ha lite ont om pengar just nu... Har inte svarat på mitt vinnar-mail men verkar vara svår att få tag på!

• Ocikatten
    h80 skrev 2010-05-09 17:40:32 följande:
    ja, oj vad många fina det fanns......nu "behöver" nog min lilla ocså några fler :)
    h80: Du som har lite Po.P-koll, blir det bättre än 15% rabatt på skalbyxor någon gång?!?!
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-05-09 18:19:54 följande:
    ibland reas dom till 30%, men inte vid varje reaomgång. Ett tips är att köp dom sista dagen som kupongen gäller. Har du tur så början rean sen inom 3 veckor, då kan du allit köpa om dom :)
    Tackar för tipset!!
  • Ocikatten
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:17:04 följande:
    Finns väl några som gillar NS här va?  Fridolina.se har rea på dom, trodde inte dom fick reas på nätet`? Inte min butik!!
    Jamen va f'n!! Jag ville ju ha Denim Bright åsså fanns inte det... *gah*
    Är nog inte meningen att Henric skall få några NS jeans!
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-05-10 11:01:09 följande:
    Gör så Funderar på den råååååsa
    Superfin! Vi hade en City Cross och gillade den kanon, sen blev det P&T för hela slanten när båda åkte och nu är Henric så stor att det funkar utmärkt att ha honom framåtvänd i den.

Men Ozone City var ju snygg o praktisk - slå till på den!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-05-10 13:15:37 följande:
    åhh e med så nära att falla ... men behöver ju mina små ören till salgen =p...åhhh elak elak ocikatt å skicka länk sådära =Ptro det blir å lägga ut lite mer på T =P..... får man ngt om man har klädpaket med icke kända märken tro ni??har ju en hel del jamasas (beg) sen en del tjejkläder helt nya som jag vet att ajg inte kommer attanvända till lillan...
    Hörredudu, det var minsann en liten Bubblis som viskade i mitt öra tidigare så skyll inte på mig!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17