Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-05-10 14:48:44 följande:
    ja sååååååå jobbigt!Får går och göra en hallonsmotie istället tror jag
    Den är råååååsa den med!
  • Ocikatten
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 19:01:15 följande:
    Fasiken va jag älskar såna här kvällar när gubben är iväg med alla barnen, det är INTE ofta kan jag lova *mammatid*
    Låter inte helt fel...
  • Ocikatten
    LJ2 skrev 2010-05-13 10:41:10 följande:
    ha.. jag kunde! nu sitter dom där igen.. =) efter pillande o krånglande.. men men.. =) tro jag ska lära mig o hålla datorn STÄNGD !! jäkla uppdateringar som kommer mellanåt..!! då måste den ju va öppen! kanske ska stänga den innan man somnar i soffan?? hmm.. man lär sig av sina misstag.. !! *pustar ut*
    Lämna inte datorn i soffan bara!! Ett hus i Staffanstorp brann ner p g a lämnad dator i soffan o hela familjen brann inne.
    Busbellan skrev 2010-05-13 10:43:56 följande:
    Hej hejSitter här och saknar en fugerande tvättmaskin medan tvätthögen bara växer Maskinen har bara varit sönder sen i förgår, men eftersom tvättkorgen var överfull redan då så börjar det bli jobbigt nu.Barnen har ju snart inga kläder kvar i garderoben......eller kanske de har så det räcker en dag eller två......månader
    De får kanske inte springa nakna men med icke matchande kläder!! {#lang_emotions_surprised} *hemska tanke*
  • Ocikatten

mortillsju: Har ni hårfärg själv hemma eller varit hos frisören?? *letar*

lillronya: Storasyster var ju kanon-läcker i småfolk!!!
    Gillar verkligen fjärilarna på sista bilden!

• Ocikatten
    lillronya skrev 2010-05-14 19:31:38 följande:
    Hur stora småfolk?Den lila hon har på sej är 110/116. Vi har luvtröjor i 146/152. Sen finns det ju vuxenstorlekar också.Jag har köpt våra på salg. Så jag vet inte var man hittar det i butik.
    Åh vilken härlig bild på kidsen!!!! {#lang_emotions_heart}
  • Ocikatten

Tjolla & Butte: Då bor vi i samma landsända! Jäkla skitväder!

ängeln83 skrev 2010-05-15 18:01:46 följande:
    Mja, den tillhör väl typ tidernas tråkigaste dag Det slutade regna men som sagt, känner mej väldigt begränsad med Meja just nu, hon vill inte åka bil, inte åka vagn, vara själv går bra en liten stund sen vill hon sitta i knät, och när hon väl sover så är jag helt slut så då hamnar jag oftast vid datorn. Behöver jag säga att det ska bli SÅ skönt när sambon är ledig hela nästa vecka.
    Fast när de är i klängåldern brukar inte pappa duga så bra tyvärr...
    Jag är inte alls förtjust i småbarnstiden! {#lang_emotions_undecided}
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-05-16 12:24:46 följande:
    Hej i tråden!Hur mås det här?
    Åhhh, den där lurvbollen i BT vill man ju kidnappa!!! {#lang_emotions_heart}
  • Ocikatten
    Tjollabolla skrev 2010-05-16 13:14:43 följande:
    Åhhh vovven är såååå söt Lilronya! Har den fått nåt namn än?? Nu har jag bildbombat oxå, det var lääängesen
    Vad är det för Småfolks t-shirt som Milo har på sig? Ser supersnygg ut!!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-05-16 13:17:06 följande:
    Tack TAck! Tror att det blir Balder. Fast jag vill att han ska heta Grim. Blir nog nerröstad av resten av familjen.
    Grim är bättre än Balder! {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17