Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-04 19:11:41 följande:
    Någon som har sett molos kanin klänning i stl 86/92?
    Finns på Matador
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-05-04 20:23:56 följande:
    ok.. vad e skillnaden?? vet du det?
    Vad jag har fattat det som så är det inte så stor skillnad mellan E3 eller Classic som den heter numera och Sport.
    Kika på Phil&teds hemsida,där finns mkt bra info
    Priset är väl det som skiljer mest
  • Smultronhjärta
    hzl skrev 2010-05-05 08:44:21 följande:
    Hej i tråden! Kan jag få tips på "dop" present till min bästa väns son?! Tänkte kanske påslakan? Är det tråkigt? Hon önskade pippi-dreggellapp. Men jag vill ju såklart hitta på nått mer. Tacksam för hjälp
    Jag tycker att böcker där barnet är huvudperson är fina presenter,likaså födelsedagståg eller en rolig lampa som t ex flugsvamps eller kaninlampa

Här finns massor med tips
    www.doppresent.se/
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-05-05 16:45:49 följande:
    jodå.. grekis fick med post från sveali idag =).. det var ju årets harem som kom hem för 50% =O trodde det skulle vara förra årets.... sen finaste ns jeans shortsen =) mammastök: jag hade den ute på FB men där va det ingen som var intresserad av den....så då bledde det tradera...kom på att ajg hade lite dum sluttid... smultron: ja gemla ligger ju bara 1,5 mil härifrån vxö om du ändå vill ta kosta ngn dag ;).... just nu har de flyttrea med så allt som redan är billigt har dem ytterliggare 25% rabatt=)
    Jo min barndomskompis bor numera nästan granne med Mickis outlet
  • Smultronhjärta

Busbellan: Vi har likadant mest hela tiden! Jag blir såå matt och Max är mest arg eller ledsen säger han konstant samtidigt som han försäkrar sig om att mamma inte är arg
    Jag vill flytta hemifrån just nu-så Stoffe pratar om att han snart måste vaffa lite

• Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-05-05 19:34:50 följande:
    Jag har lite svårt att inte bli arg och irriterad ska jag väl erkänna. Det är hur lätt som helst att vara pedagogisk med andras barn, inte lika lätt med sina egna Idag när Ella skrek som värst la jag mig jämte henne på golvet och skrek lika högt. Funkade dock inte, hon tystnade nån sekund sen skrek hon ännu värre Ja, vaffa borde vara något fk skulle införa tycker jag
    Jag är allt som oftast vansinnig men jag säger istället inget och stänger in mig på toaletten en sväng..Såvida han inte kastar grejer eller gör något man inte får.
    Däremot så får Stoffe allt de gånger han ringer hem under dagen,jag blir nästan deprimerad av allt trots!
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-05-05 19:45:24 följande:
    Känner igen mig såååå väl.... Hade det så i över 1 år med vår Love och hans trots. Men det går över, en klen tröst när man är mitt i det.
    Jag väntar såå på fasen där vi hittar harmoni,än har vi inte varit i närheten
    Men jag har lovat mig själv att jag inte ska bli den där hysteriska mamman som skriker på barnen mitt på Icaparkeringen så just nu borde jag få första pris för att jag är så jävla bra på att bita ihop
    Men just därför att jag sällan är arg på Max så blir han riktigt ledsen de gånger han förstår att jag är arg på riktigt och det skär ju i hjärtat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17