Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-05-21 11:53:19 följande:
    Ni som vet allt, nån fin låt att spela på Lias dop? Tips?
    Om det ska vara en doppsalm så är 928 jättefin
    Har ni en solist som ska sjunga så är ju Kents utan dina andetag hur fin som helst i sin text
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-05-21 13:48:14 följande:
    Den var också med på Lovas dop eftersom det var flera barn som döptes samtidigt och någon familj skulle absolut ha med den-jättefin
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-21 15:17:47 följande:
    Vågar man sig på Tradera nu Har gått trögt länge ju och nu är det ju "hoppla påle tider" dessutom Jag behöver pengar!!!
    Klart du vågar såvida du sätter säkra utrop. Tradera är just nu,oavsett påletider,köparens marknad...
  • Smultronhjärta

Mina tankar är ikväll hos Quiet med familj...
    Skickar all styrka jag kan{#lang_emotions_heart}

• Smultronhjärta

Just ja, nu ska jag och mitt nya alias dvs fru bonnabränna gå och bada med maken{#lang_emotions_heart}
    Mycket tröttsamt för mamman att dra runt på Funcity(nöjespark)h e l a dagen och tydligen väldigt soligt med tanke på att jag som naken har ett vitt linne på mig, även ett vitt armband och en stor klocka på armarna

• Smultronhjärta

Känner mig duktig som bakar kaka!

Gör banankakan som jag såg receptet på hos småkryp{#lang_emotions_tongue_out}

• Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-05-23 15:13:19 följande:
    Åhhh gott. Jag o barnen har precis ätit kladdkaka, mums i regnet.
    Ja detta trots att jag själv inte ska äta av den Vi har kanonväder men sjuk Lova och nu även make gör att det är rätt svårt att gå ut
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2010-05-23 15:52:40 följande:
    jaha.. TIPS svart vattenfast markeringspenna på ett träbord?? hur får man bort det?? så går det när man har bråttom o inte lägger sin penna högt uppe.. bord, påsar o min ista e förstörda... Kul, lillan har feber! lite varm igår.. lite gnällig, men tog inte febern då hon åt o lekte massa varm idag, så tog.. först 38, senare 38.6.. o nu för en timme sen 39.. kul.. jag kan inte va hemma, då får jag inte ledigt på ons. sambon har massor på jobbet.. o syster kan inte.. bara en syster kvar o fråga.. annars dra lott.. typ..
    Jag hade testat vodka
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17