Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-05-12 19:14:32 följande:
    fina småfolk grejer och en geggamojja snuttisfilt från småvi katvig suit (lila/vit), idaT body och gula med vita prickar molo "byxor" Hand i hand body från eleraff Ministarsfilt och ministarsuit ja lila katvig shorts med från my-baby Katvig suit (i rååsa) katvig grön/grön tröja och rosa idaT strumps från MLZ    Ja sedan Katvigmössa (vinst på fejjan) från eleraff.
    Åh vad massa fint du har köpt{#lang_emotions_heart}

Själv har jag varit på Gekås och spanat,ska dit imorgon igen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-05-12 21:46:04 följande:
    hmm det var ju extremt ovanligt lr?? hej förresten.... usch stackars lilla Lova å familjen =(......hemsk tid de har framför sig... idag skulle lillebror fyllt 23år... så har varit en hel del ångestladdad dag som nu äntligen går mot sitt slut....man blir trött av att tänka å vara nere =S... moterade ihop lillemans juniorsäng nu på kvällen för att rensa tankarna.. å till och med jag e lite händig... blev iaf en säng av att
    Näää inte alls faktiskt Idag har jag varit där som expertsällskap dessutom Imorgon ska jag handla själv...

Och lilla Lova{#lang_emotions_heart} Det är så sorgligt att man kan inte ens tänka tankarna fullt ut
    Såg ditt fina bildspel på FB imorse,förstår att att sådana här dagar är tunga..
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-05-14 17:07:08 följande:
    Gjorde precis det men sen fick jag för mej att jag kanske är lite väl gnällig men det är så irriterande, folk kan väl ta sina egna bilder?
    Helst ska man bifoga orginialbild i det klagomailet{#lang_emotions_dreamer}

{#lang_emotions_flower}Grattis på födelsedagen{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-05-18 19:32:12 följande:
    Godkväll i tråden! Äntligen har vi fått sol och värme här. Sååå härligt! Hoppas det får stanna lite också. Hur har ni det här? Eller alla kanske är ute och glassar i solen?
    God kväll!

Vi har också rätt varmt ute även om det inte är mycket sol,underbart oavsett{#lang_emotions_sunny}

Annars så är jag riksförbannad eftersom "min" grupp på distanskursen jag läser fick för sig att bojkotta mig och en annan medlem utan att säga något så nu står vi här 1 vecka innan grupparbetets inlämning/redovisning utan en skriven rad{#lang_emotions_cry} De a n t o g att vi hade hoppat av-jaha,mailar man inte och meddelar någonting isf?
    Åh jag är så arg så att jag ska ta mig ett glas vin för att stilla ilskan som hoppar runt i kroppen
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-05-18 19:56:12 följande:
    men hur kunde dom anta en sån sak
    Ja säg det...Jag hade ju aldrig kunnat med att anta en sådan sak! Tro mig,jag kommer tala om detta för dessa två främlingar när jag ska på distanskursens enda träff

De tyckte väl att vi var för sega,när vi båda slet som galningar med hemtentans kurs för att kunna reda ut det-vilket jag nog inte ens gjorde.

Jaja,det är strunt samma egentligen även om jag inte kan låta bli att störa mig{#lang_emotions_yell}
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-05-18 20:03:18 följande:
    så himla trist när det blir så
    Ja de kan fara åt....

pipsvängen
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-18 19:57:08 följande:
    OBS!! Ny pressbild!! Kanske jag ska säga också, men samma gamla jag
    Fiiiin{#lang_emotions_sunny}
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-18 19:57:50 följande:
    öeh va? det antar man väl inte bara??
    Näe-vi får väl se vad läraren säger imorgon! Jag hoppas att vi slipper muntliga redovisningen nu bara för det
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-05-18 20:16:36 följande:
    vad är det du läser?
    Personalekonomi..där redovisningen för grupparbetet ska innefatta fakta från ett företag...Det kan ju bli aningens tight att fixa ett företag,analys och färdigskrivet arbete på en veckas tid{#lang_emotions_undecided}
    Jag har iofs dragit iväg ett vuxet skällmail till dessa som högg mig i ryggen så nu känns det lite bättre
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-05-18 20:20:11 följande:
    Smultron> Tips på hållbara jeans till sonen?  Han och även lillesyster har fått plats hos en ur och skurdagmamma!
    De som har klarat Max vilda framfart bäst är H&Ms jeans
    Lova ska även hon gå på Ur&Skur-såå bra!
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-05-18 20:28:10 följande:
    okey..HM *ryser lite* men om de håller bra så är det nått att testa. Hade sån tur så dagmamman har en plats ledig nästa höst. Så bäst och såååå nöjd är jag, slipper magontet jag har haft för barnomsorgen och nu är den fixad för båda barnen..  Hade sånt flyt.
    Jo även jag ogillar starkt HM annars men deras jeans håller väldigt bra! Ja, JsN de är inte bra ur många aspekter men hållbara är de och billiga

Flyt är nog vad jag önskar mig mest just nu......eller en himlans massa skrivmotivation
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17