Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

*suck* Kräks för freshmilk. Beställde en förklädersklänning från kram när de hade 30% och jo det kommer en klänningen men ingen förklädesklänning men en i samma tyg som den jag beställt..Kräks *SUCK* Nu finns den jag vill ha inte längre kvar.. Gråter

• Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2010-10-11 16:21:31 följande:
    BRA att nån håller med mig! Tycker han är så fin i lila Hjärta Och ibland kan det gå hem hos sambon, men kanske de fluffiga gulliga kaninerna blev för mycket
     ähh några små söta luddiga kaniner skadar väl inte en  pojke heller..

Min son har ju råsa på sig. Den fina råsa liandlo tröja med bambisar Hjärta
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2010-10-11 16:23:34 följande:
    Drömde att småfolk gjort en overall i lila med gröna äpplen istället för den brun/gröna jag köpt, gud så besviken jag var när jag vaknade Tänk vad UNDERBART FINT det hade varit Hjärta

och ja jag vet att jag är skadad som drömmer om barnkläder...händer lite väl ofta faktiskt Tyst
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2010-10-11 16:53:46 följande:
    den har Mateo med den tröjan, tycker han är görsöt i den Hjärta  Men den har pappa inte fått se på
    Köpte småfolks rosa med pudlar och lila kantband ju till honom...men sambon bara skrek, tur den kan komma till nytta någon annanstans då
    typ hem till mig

Soenen har den lila med pudlar....
    Zvartaliljan skrev 2010-10-11 17:00:35 följande:
    Vad trevliga de är på barnskoshoppen, beställde lite skor från rean o så var ett par skor slut så hon mejlade o frågade om jag ville ha något annat men jag orkade inte leta bland alla sidor igen så hon föreslog ett par som var liknande de jag beställt så de fick det bli Hoppas nu de kommer snabbt, skulle vilja ha de där "klackaskorna" till dop på söndag Lilla Melina ska ju döpas Hjärta Åh inte har jag handlat present än...hmm...kan ju inte fråga om tips här heller!!!! Har ni nåt tips kan ni väl inboxa så hålls grekis nyfikenhet på avstånd
    jo de är supertrevliga där...
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-10-11 18:54:51 följande:
    God kväll!

ja i dag när jag lämnade Svea på dagis så fick jag en chock. Sambon hade missat att läsa informationen i fredags. De skulle tydligen fotograferas i dag. Så det var ju bara att slänga sig i bilen, hem och hämta klänningen (molo rådjur), borsten och gummiband. Snacka om klädgalen.
    Tungan ute
  • Kristyr

Åhh vad jag gillar när man får små presenter från webshoppar. Hjärta  Nu ska jag få någon liten present för att tuffa tilda hade fått felleverans och hade inte alls det jag beställde utan har fått rätt saker skickat till sig nu så jag har fått vänta några dagar på  mina saker.

Smallkids höll med på och strula med mina reavaror och fick lite saker av dem med..

När det inte är nått strul alls är det ännu roligare när man öppnar paketet och det ligger nått litet roligt iSolig plus att de flesta shoppar även har superservice.

Det är ju verkligen roligare att beställa kläderna på nätet med all superservice och fina kläder {#emotions_dlg.flower} än att gå och trängas på exvis hm med fula kläder (ursäkta men inte mkt av barnkläderna jag gillar där och köper jag nått där så används det iaf inte)

• Kristyr
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-11 20:39:07 följande:
    Mmmm... jag sitteroch funderar på HUR bor tänkter när dom har 25% på villervalla..... HUR sjutton ska jag veta vad dom har och inte har?? Obestämd

kolla på bilder på deras hemsida, sedan vara micke gärna på mail vad de har..

SmillaMilla skrev 2010-10-11 20:42:26 följande:
    ojoj kanske skulle sälja på tradera. Fick en ny stjärna. Och samtidigt ett erbjudande om halva priset på de 250 första sålda och ingen osåld avgift. Perfekt ju.

åhhh schysst!

men då är jag snart med uppe i 250 hoppas jag med får samma då.. har inte så många omdömen till för att komma upp dit.. typ 50

H I L L A skrev 2010-10-11 20:42:30 följande:
    Säljer dom inte bara  i butiken ?

maila så får du beställa..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17