Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-09-23 20:18:35 följande:
    ja Maia är ju liksom rätt smal Tyst
    Ja det skiljer ju en del mellan dem

skall testa dem i morgon, men både midja o ben såg smala ut. Svea har nog ärvt mina vader för de är så runda.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-09-24 17:53:02 följande:
    grattis satt och höll koll så du verkligen vann den
    ha ha du är för gullig. Svea kommer att bli suuuperglad. Nu skall jag bara hitta några fina leggins till....
  • SmillaMilla

När ni ändå diskuterar dåliga tradera beskrivningar.

Om de upptäcker fläckar efter att auktionen har gått ut. Är det då dumt att fråga om man får köpa den billigare/kompensation?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-24 21:08:47 följande:
    Grattis!
    Du har ju letat ett tag nu
    Det var inget bra köp

Nu har säljaren hittat fläckar på den Gråter Hon kan tänka sig att gå ner lite i pris men inte för mycket. Men vet inte om jag är så sugen på att betala flera hundra för en klänning med fläckar på. Och speciellt inte när det diskuteras i tråden just nu om opålitliga säljare.
  • SmillaMilla
    Griffelfot skrev 2010-09-24 22:53:23 följande:
    Han är ca 84-85cm
    Då blir stl 92 bra. Svea är 95 cm och hon har 104 på sin.
  • SmillaMilla

God kväll!

Har haft en superbra helg.

I fredags hade dagis börjat pottträna Svea, så vi hade ju inget val med att fortsätta, hon vägrar ju att ta på sig en blöja igen. Så det blir mycket tvätt här Men det går över förväntan bra. Bara ett byte på natten och ja några under dagen, för hon har ju inte tid till att gå på toa

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-09-26 18:42:58 följande:
    Här
    Kamera igen

I går var vi o testade lite olika. Fastnade för en Nikon d5000, är den sämre än en canon d550? Nikon kameran hade mycket bättre zoom. annars skulle de vara ganska lika.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17