Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon!

Hemma med en förkyld dotter. Och grymt shoppingsugen redan nu.

• SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-09-29 10:17:10 följande:
    Godmorgon flickor! Njuter av morgonkaffe medan Lia sover.... Shoppingsugen

Behöver hjälp med vad barnen ska ha på sig, dom ska fotas på öppna förskolan nästa vecka. Ska ta syskonkort tänkte jag, men vaaad ska dom ha på sig?? Det måste ju matcha, men likadant är kanske inte så fint??
    Fast vi har ett syskonfoto när Svea och anton har Rosa/blå katvig tröja och blå ns jeans. Tycker att det är jätte fint!

Men några olika katvig ränder är väll alltid fint till foton.

Annras ns tröja, den grön/gröna till storebror och ns klänningen i rosa till lillasyster.
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-09-29 10:48:27 följande:
    Ja, jag funderar på katvig ränder. Milo har en hel del, lila/lila, lila/gul, grön/grön å nån mer tror jag... Lia har bodyn gul/rosa, gul/lila och suiten i rosa/rosa.. Hmm. Älskar ju det lila/gula men det kanske blir för mkt att ha det på båda?
    Grön/grön tillsammans med rosa/rosa låter väldigt fint ihop!
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-09-29 10:53:30 följande:
    Smilla: De flesta har tyckt att den är liten. H80 köpte väl senast och la in en 92 på 88cm flicka. Hon tyckte väl inte att den va sååå liten dock. Jag har den inte så jag kan inte säga nåt själv.
    Aha

Inte vet du hur dessa är?

www.luckylittleme.se/product.asp

Den är ju bara såååå fin. Men vet inte om 92/98 blir för litet för Svea. Hon kanske borde haft 98/104.
  • SmillaMilla

Passar på att rensa bland sveas kläder. Hon har ju växt en hel del på sistone.

Tänkte lägga ut på fb, men är det någon skillnad på tid på dagen som är bäst att lägga ut där, eller kvittar det?

Nu är jag inte lika shoppingsugen, för svea har ju verkligen hur mycket fint som hellst i sin byrå som hon aldrig hinner använda. Massa nytt.

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-09-29 18:37:26 följande:
    Nu är F på väg till sjukhuset med Maia...hon har bajsat lite löst i trosorna flera gånger de senaste dagarna o säger att hon är hård o inte vågar gå på toaletten o har ont i magen. Minns inte sist hon bajsade...men var minst 5 dagar sen, för sen dess har jag hållt koll. Åh, jag som trodde hennes magproblem var över Är så trött på detta, så därför fick F åka...jag orkar inte med o åka in dit igen o se henne utsättas för allt det där...

Sorry för OT...ska lägga in bilder snart så jag håller mig mer till ämnet.
    Stackare, vet hur du har det. KRAM
  • SmillaMilla
    annie dark skrev 2010-09-29 20:00:16 följande:
    Jobbigt!
    Vi åkte in med våran jätteslöa tjej igår, efter 3 timmar i väntrummet och ftre i ett inatgningsrum fick vi äntligen komma upp på avdelningen och ungen som behövde dropp, kan f-n inte ta tre timmar att bädda en säng. En rejäl uvi har ion iaf.
    Jag är hemma med lillebror och pappa är med skruttan. Idag slutade infarten att funka och de skulle sätta ny, gick inget vidare, fyra försök senare, fasthållen av tre personer har hon en i foten, blir ungen inte nålrädd nu så .................
    Men ush då, stackars liten. STOR KRAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17