-
stökmamma skrev 2010-09-03 09:45:32 följande:behövs kod?Jupps, Muppsan eller barnshoppingbloggen.stökmamma skrev 2010-09-03 09:45:32 följande:behövs kod? -
Hej hoppDuntoffla skrev 2010-09-03 11:58:23 följande:God dagens!
Hoppas kunna sitta här en liten stund utan avbrott. Såg nu att Katvigs nya ränder kommit ut (är lite sen) Har ngn köpt de lila/gula och kan säga hur de är IRL? Tycker att färgerna ibland är svåra att se på produktbilder.
Samma sak här, Meja sover och Liam sitter STILLA och ritar bilar
Ha ha, jupp, en massa ränder, jag tycker nog sådär om lila/gul, var lite mer lysande än jag tänkt mej men fortfarande fina, har bara köpt mössan, hade tänkt köpa suit också men det blir nog inte till ord pris. -
Duntoffla skrev 2010-09-03 12:23:59 följande:Det gick inte så bra Men nu sover Lea (ett tag i alla fall)Skönt när de är stilla ibland Borde egentligen passa på att göra något vettigt som att klä på mig...Aha, så de är mer lysande IRL? Hur är mössorna i storlek? Är 2 fortfarande barn och 3 vuxen?
He he
Luriga dom små. Meja har sovit ovanligt länge nu, somnade kl 11 och sover fortfarande, hon brukar vakna inom 1 timma annars.
Borde också få lite gjort men hon är så lätt väckt så det är bäst att sitta stilla
Ja det tycker jag nog den är, inte riktigt sånna färger jag hoppats på men ändå fin.
Har bara köpt 1:or det senaste så jag har ingen super koll, men om Liam ska få nån så köper jag nog 3, hans 2:or är verkligen på gränsen nu. -
O EST (Sigge o Juno) har erbjudande på Molo linnen, köp 2 betala för 1, köp 4 bet för 2 osv, kod LINNE.
Back again förresten, sambon tog med sej barnen för att hälsa på hans pappa, han har bott på hem i några år och nu fått eget boende lite närmre.
Tänkte passa på att dammsuga, färga håret, duscha och riva tapeter, får väl se hur mycket jag hinner
-
Godkväll flickor.
Sitter här och barnen sover, sambon jobbar natt, brukar tycka det är ganska så skönt att vara själv på kvällen men idag känns det bara ensamt.
Beställde klänningar till Meja innan, kunde inte bestämma mej så det blev både lila Kik Kid och rosa NS, får se vilken det blir på kalaset
-
Men fy så tristlillronya skrev 2010-09-03 20:13:04 följande:Jag kan inte heller kommentera...Godkväll!ängeln83 skrev 2010-09-03 20:07:57 följande:Godkväll flickor.
Sitter här och barnen sover, sambon jobbar natt, brukar tycka det är ganska så skönt att vara själv på kvällen men idag känns det bara ensamt.
Beställde klänningar till Meja innan, kunde inte bestämma mej så det blev både lila Kik Kid och rosa NS, får se vilken det blir på kalaset
Min man blev inbeordrad att jobba inatt. Vår lediga helg.
Vi jobbar varannan och då kan man ju tycka att man kan få vara ledig de andra...
Har du beslutsångest ang klänningarna?
, då måste det vara extra surt. Detta är näst sista helgen sambon jobbar sen kommer han enbart jobba dagtid, ska bli såå skönt.
Ha ha, jaaaaa, har kliat mej i huvvet rejält över dessa klänningar
Lyckades komma ner till 2 st så då beställde jag båda, övertygad om att båda kommer användas flitigt. Dessutom har inte Meja en enda långärmad klänning.
-
Naeh det kan jag förstå. Hur jobbar ni då?lillronya skrev 2010-09-03 20:57:39 följande:Jag tycker att det funkar bra med helgjobb eftersom vi båda gör det. Men inte när det blir såhär.
Hon kommer att bli så fin i sina klänningar.
Ja superfin!Busbellan skrev 2010-09-03 20:44:07 följande:Jag förstår honom, den är jättefin
Tror nog det kommer bo en sån hos oss snart
Tror jag med.
Jaaaa det tror jag också
, ska bara fundera ut vad vi ska ha till dom också.
-
Godkväll flickor.
Idag har vi varit ute i skogen hela dagen, efteråt skulle Liam såklart följa med hem till mormor och morfar, gissa om det var en lycklig kille som fick åka moped med morfar hem
Nu sover båda och sambon jobbar, *bläää*, lika ensamt idag som igår.
Meja har idag haft feber för första gången så vi får väl se hur natten går.
-
Help please, vilken färg på mössa/vantar ska jag köpa till Liams overall?
-
Hohoooo, nu snackar vi åååååk
O vilket pris.
http://www.kidkustoms.com/public/images/pictures/img-rotate-3.jpg