Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-09-06 08:53:29 följande:
    Grattis!
    Ja, nu ska man tydligen fynda på T, men jag som hade tänkt sälja lite vågar nog inte det än
    Haha jaa, man kan göra rejäla fynd, väntar nog också med att lägga ut
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-09-06 08:54:46 följande:
    Undra om Milla kan ha 92 tro? Vill så gärna ha nått med londonprintet och det finns väl inte i baby? Hon är ca 80 cm, gör ju inget om den är lång för det är väl en tunikamodell typ?
    ängeln83 skrev 2010-09-06 08:51:44 följande:
    Måste bara visa gårdagens fyyyyynd
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    O så dom här också.
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Men guuud hur kunde rånisen gå för 1kr? Stackars säljare, men grattis till dig
    Helt galet, blev helt paff när jag såg att den strax skulle gå ut och ingen hade lagt bud.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-09-06 09:04:58 följande:
    God morgon!

Ängeln- fina fynd! T verkar så olika. Mina auktioner som gick ut för ett par veckor sen gick hyfsat bra och mina övriga auktioner (ej barnkläder) går bra. Tror ni inte att auktioner närmare BB och lön går bättre. Kanske bara dålig tid på månaden

Busbellan- de där tröjorna var ju supersöta med den halslinningen
    Ja jag är nöjd Det går säkert bättre med avslut lite längre fram som du säger. Fast sen verkar det variera ganska mycket när man kollar runt, det mesta jag hade span på igår gick jätte högt så det är verkligen olika.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Åh vilken dag, vill bara åka lååååångt ut i skogen och sätta mej på en stubbe en liten stund.
    Super tjuriga barn, Meja är ju alltid lite halv tjurig men idag vaknade även Liam på uruselt humör, så fort Meja ens tittar på hans saker så springer han fram och puttar henne = jag måste sitta och vakta precis hela tiden. Har inte fått ett skit gjort idag, inte ens fått nån frukost i magen. Nu sover iaf Meja, och Liam har lugnat ner sej en aning. Sorry för ot gnäll, men jag känner mej bara sååå less idag.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    movie skrev 2010-09-06 11:14:16 följande:
    Jobbigt med sådana dagar Hoppas det blir bättre när Meja vaknat!
    Mmm...man kan ju alltid hoppas, men hon är såå gnällig just nu, eller ja, det har hon väl varit sen hon föddes, inte alls lika nöjd och harmonisk som Liam var som liten, hon vill jämt vara i famnen och är så mammig så jag blir galen. Sambon har jobbat jätte mycket det sista så jag har varit själv med barnen i princip hela dagarna i 2 veckor, nu är han ialla fall ledig hela veckan, ska bli såå skönt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

ÅÅÅH, fina fejt Katvigar Bubblan, nyinkomna? Måste spana efter dom idag.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Nyss hemkomna från ÖF, Meja somnade i bilen på vägen hem, totalt utmattad , roligt att även hon börjar uppskatta att vara där. Hade hoppats att sambon börjat med tapetseringen under tiden vi var iväg men han snarkar fortfarande *suck suck*

Idag hoppas jag att Liams Molo overall kommer, sååå nyfiken på den ju.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-09-07 12:44:21 följande:
    Fiiina klänningar Vill ha båda till Milla ju! Vilken stl tog du på bägge till Meja?
    Åh dom är underbara, speciellt Kik Kiden, tog 80 på den, har inte provat den men den blir nog kanon lite längre fram, har tänkt att spara den tills hennes 1 års kalas  NS klänningen är 74, hade nog behövt 80 för längdens skulle men den var så himla stor i halsen redan nu så jag vågar inte byta till större.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tindrisen03 skrev 2010-09-07 13:56:59 följande:
    Vilken stl har Liam på sin fleece i BT?
    Det är 116 på den.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17