Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll flickor

Äääääntligen kväll och barnen sover, usch vilken jobbig dag det varit, nån som vill låna en super gnällig Meja ett tag?
    Nu ska jag bara vara tills sambon kommer hem ifrån jobbet om ett par timmar.

Ha ha, drömde en sjuuuuuk grej inatt, med tanke på alla program som börjar på tv nu, Butte och Tjolla var med i Skånefruar  

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    GROD PRINSARNA skrev 2010-09-08 20:35:52 följande:
    tänder på g eller?
    hahaha vad rolig du är, där går butte o tjolla på programmet och shoppar som galningar eller?
    Mja jag vet inte, trodde det i helgen för då dreglade hon floder men nu har det lugnat ner sej. Får väl se om det dyker upp några flera. 

Ha ha, jaaaaaaa, dom bodde i typ världens största hus och var snooooor rika, shoppade Molosar hela dagarna och hade en sjuhelsikes massa ungar, typ 15 st var eller nåt  
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    GROD PRINSARNA skrev 2010-09-08 20:47:02 följande:
    ooh, det låter ju som min dröm moahaha...

när tänderna är på g går ju allt i vågor, först tror man att dom kommer men sen så lugnar det ner sig för att sedan börja igen... jätte besvärlig tid... o dom blir inte glada förren dom börjar gå typ
    Ha ha, min med

Mmm, Meja har verkligen varit tvärtom mot Liam, på honom märktes det inte när han fick tänder, förutom lite extra dregel då. Och överhuvud taget så är dom sååå olika, Liam var alltid nöjd medans Meja gnäller gnäller och gnäller. Dessutom har hon stans temprament och tjurar ihop för minsta lilla  
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-08 21:08:56 följande:
    *ASG!!!* Det var det roligaste jag hört idag!!! *ASG* Allt låter iofs väldigt bra, förutom dom där 15 ungarna Efter idag känns det som att jag inte klarar av 2 ens
    Ha ha, INSTÄMMER helt...idag blev det spikat att det inte bli några fler ungar i detta hus Inte efter denna dagen, gaaaaaaaah!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-09-09 18:55:57 följande:
    hehe hel konstig mössa
    det är bella på bilden
    Ha ha, satt och klurade på vem av dina sötisar det var Kom till slut fram till att det måste vara Bella, men herregud så lika dom är, har jag inte tänkt på innan
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-10 08:30:19 följande:
    Godmorgon!

Åh jag är så knäpp som sitte här o längtar till kvällens kalas vi ska på bara för att Lia äääntligen ska inviga nya gemstone klänningen
    Godmorgon

Ha ha, o jag sitter här och lägtar tills Mejas 1 års kalas så vi kan inviga Kik Kid klänningen, typiskt att det är typ 1 månad tills dess

Vilken storlek köpte du i gemstone klänningen?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-10 08:42:53 följande:
    62 68....
    Sitter och funderar på vilken storlek jag ska köpa till Meja, hennes 62/68 klänningar från i somras passar ju fortfarande men dom kanske blir för korta i ärmarna nu när det är lång ärm? Får nog bli 74/80, vet du vart den kan finnas, har ingen koll på vilka shopar som fått in gemstone.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-10 09:04:53 följande:
    Eleraff har den nog iaf. Lia kan ju med ha sina i somras i 62/68, men visst den passar kanske inte hur länge som heslt med tanke på armarna.. Har inte testat den än. Men jag hade med tagit 74/80 till Meja...
    Ska spana där. Ja så får det nog bli Vad ska du ha till klänningen?
    Har du köpt Kik Kiden än?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-09-10 09:12:11 följande:
    Hitatde ett par rosa leggings på Åhléns, med rynk nertill. Dom är samma rosa som kantbanden. Hoppas bara Lia kan ha dom för jag tog 74/80

Nääe, har inte hittat den i 74, om jag inte hittar den i 74 kan jag lika gärna vänta på nåt erbjudande och köpa 80 då
    Ah, ja enfärgade leggings såg jag ju en massa igår, typiskt att jag inte köpte några.

Men köp 80 , den är bara 3 cm längre än Molos 62/68 ju.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-09-10 09:23:41 följande:
    Ängeln:
    Supersöt Meja i BT!!
    Älskar girly regnbåge Hjärta
    Jaaaa, man kan aldrig få nog av denna regnbåge Tror vi har det mesta i den, tröja, muddisar, leggings, mössa, filt, klänning, bodys...mja
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17