Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-09-26 18:52:31 följande:
    De båda gör ju precis lika bra kameror..det enda som jag har hört är att det sägs att Canon har enklare menyer att förstå. Min man vill nu byta och köra Nikon efter massa år med Canon- jag väägrar för jag "kan" Canon efter alla vi har haft
    Du kommer att bli grymt nöjd vilken du än tar- jag tycker att du ska välja den som du gillade allra bäst!
    TACK! Då bir det en Nikon d5000. Den var cool med sitt stora objektiv Gillade också hur den låg i handen.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-09-26 19:04:33 följande:
    Nu sa maken att Canon är bättre mellan de två men då även dyrare.. Sen sa han att ska du ändå köpa d5000 så välj den med objektivet som heter 18-105
    Här i den lokala butiken så var nikon d5000 lite dyrare än canon d550. Med nkikon så fick man just det okjektivet med, samt en väska.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-09-26 19:04:33 följande:
    Nu sa maken att Canon är bättre mellan de två men då även dyrare.. Sen sa han att ska du ändå köpa d5000 så välj den med objektivet som heter 18-105
    Det är ju så svårt att välja när de är så likvärdiga. Skiljer ju inte särskilt mycket mellan dem.
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2010-09-26 18:57:32 följande:
    Har PMS from hell! Är ilsk som jag vet inte vad och maken är sjuk..jag har låst mig ute fråm msn och mail (hur klarade man sig utan??) och har redan deppat ihop för Bus blir säääkert sjuk och då vill ingen passa på torsdag OM jag nu lyckas pussla ihop barnvakten och GAAAHHHHSkrikandes

Maken köper kakor, tror ni det blir bättre då?Drömmer Ska anfalla chokladen så fort Bus är isäng!

Ja, just det..overallerna jag trodde jag fyndade visade sig vara vinterbyxorGråter Det har blivit nån fel översättning nånstans i mailandet på svenska/danska   Och jag behöver inga byxor för det har vi redan...så jag hoppas att jag får lämna tillbaka dom! Men för att lämna tillbaka dom så måste jag kunna maila om det och jag kommer inte åt min mail!!!Skrikandes 

Sorry..behövde skrika av mig lite!
    KRAM KRAM Hjärta
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-09-26 19:16:04 följande:
    Hej i tråden!

Allt bra här?

Här är det bara en massa elände, men jag tröstar mej med att det är salg på torsdag.

Surar dessutom för att ingen vill köpa mina saker på tradera. Bra pris och fina saker som ingen vill ha.
    Men fy vad tråkigt!

Men du som har så mcyket fint ute. Men det är väll långt kvar till det går ut?
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-09-26 19:30:53 följande:

Hur 17 får man sålt vinteroveraller?

Eller hur mycker en hummel och en IdaT värda?

De är jättefina båda två, men ingen villköpa de varken på T eller fb.

Surar!

Oj ja vad svårt. Tycker mina overaller sålts för jättedåligt. Så jag har inget tips tyvärr

Men lägg ut dem igen bara.
  • SmillaMilla

God kväll.

Köpte röd/vita katvig tröja och leggins på tradera förra veckan. Ja jag kanske inte läste beskrivningen så noga. Jag trodde att det var röd/vit. Hem kom ljusblå/vit. Hmmm

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-28 18:40:30 följande:
    Ljusblå/vit?? Finns det?
    Eller menar du ljusblå/röd?
    För i så fall såg jag det nog, trodde med det var röd/vitt
    ha ha röd/ljusblått menar jag. Men lillkillen blev superglad. Han ville gärna ha dem.
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2010-09-28 19:10:49 följande:
    Fick du mitt tips på molo rådjursklänning?? du letade väl efter en sådan?
    japp! TACK!!! Hittade en på tradera som jag nu hoppas mycket på att den skall vara fin.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17