Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan: Åhhhhhh så fint klänningen sall på Ella!!!!

• SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-22 19:48:59 följande:
    Funkar hos mej....
    080826 - Puma Teolin

M

Men åhhh varför går det inte här då

Abstines ju!
  • SmillaMilla

Men åhhhh jag får inte upp fb. Inte sambon heller, han befinner sig dock i London så inte samma nät.

• SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-09-23 17:29:24 följande:
    Smilla: Min enda erfarenhet när jag handlat fr USA är att om det kan skickas som brev funkar det ok. När det har varit lite större grejer (skor) så har det skickats som paket och då daskat i svenska tullen, dvs jag har behövt betala moms för att lösa ut det. Dvs, inte såååå billigt längre. Stod gift, men blev så iaf. Kanske kunde man bestrida det, vet inte. Kanske hade jag otur med .
    hmmm ja det har du ju rätt i. Går ju att handla momsfritt från butiker, men kanske inte så enkelt då det är på ebay. Tåls att fundera över.

Missade ju toppenerbjudandet som de hade på neton net för bara någon dag sedan.
  • SmillaMilla
    MammaT skrev 2010-09-23 17:52:37 följande:
    jag har köpt kamera på ebay och det fungerade bra och jag slapp betala tull med
    ok, ja man kan ju ha tur och slippa. Men frågan är om jag har det här på Åland, där de är väldigt hårda i perioder.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-09-23 19:14:11 följande:
    tack för fina älgsuiten, Mateo fick ha den idag då pappa inte är hemma
    Tack för fin post i går! Men de röda byxorna kan nog inte svea ha
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-09-23 19:28:46 följande:
    oj, varför inte?
    Liiiite smala i midjan Men fiiiina!
  • SmillaMilla

Köpte ju nya katvig kläder på tradera häromdagen. Stl 116. Röd/vit. Men när tror ni svea kan använda dem? Har dock börjat använda 110 nu. Men 116 känns väldigt stort Eller hur är de röd/vita i stl?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17