Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-09-30 08:09:48 följande:
    Åh, det är sååå fint, älskar den klänningen
    och de där leggingsen är nog superfina till, men jag har snålat lite på dem och kör katvig istället. Hoppas de finns kvar på rea sen
    Åh har Ella den klänningen? BILD????
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-30 08:09:21 följande:
    Godmorgon flickor.

Hua så kallt det var idag, 1 grad, känns som det snart är dags för vinterkläder ju.
    Idag hoppas jag att paketet från Eleraff kommer.
    Råkade visst trilla dit på Ajabajas Småfolk rea igår, nån som beställt och fått nån mer bekräftelse om det fanns?
    God morgon!

Ja här var det också lika kallt. Känns inte längre som att man var supertidig ut med att köpa vinterkläder. Om det skall bli så här kallt så får de ju snart börja användas.

Men frågan är hur molo overallerna håller på barmark. Är lite orolig där.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-30 08:15:38 följande:
    Morning

Fast vi har ju knappt hunnit använda lurvarna än ju Idag får det nog bli lurvar och skaljackor men några grader kallare till så åker vinterkläderna fram.

Tror inte det är några problem med Molo overallen, Liam hade ju sin 2 säsonger och den höll kanon, antar att det inte var snö hela tiden. Sen beror det väl på hur barnen leker ute också.
    Låter bra.

Ja här hade en en fiiin reima vår/höstoverall på sig en dag till dagis, sedan var det stoooora hål på knäna, efter att ha åkt bobbycar ner för backen hundra gånger. Då var jag inte särskilt glad.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-30 08:24:30 följande:
    Smilla, fick eta lite, men hittade en bild med den på i alla fall
    Häromdagen hade hon den till rosa/rosa katvig, också jättefint

Åhhhh så fin. På infon på llm så står det att det är en längre klänning/nattlinne. Ser det ut som ett nattlinne?
  • SmillaMilla

Ängeln: Sötiss fia i bt. Molo klänningarna är jättefina över katvig ränderna, gärna suits. Till den där floerfield klänningen är katvigs grå/rosa jättefint till!

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 08:44:07 följande:
    Bubblis drömmer om en saurie klänning hon
    Åhhh Svea älskar sin mössa från me&i, svart med en grön dinos på, velour. Så fiiin! Kanske något för bubblis också?
  • SmillaMilla

Om man skall passa på att baka när man är hemma med sjuk dotter. Fylla frysen med bullar och bröd kanske.

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 08:53:10 följande:
    Låter som nåt för Bubblis Men jag fick skäll häromdan för mitt enorma mössbestånd här hemma

Ja men en sådan här måste hon ju ha
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-09-30 09:06:13 följande:
    Åh, det har jag inte ens tänkt på ju Ska se om jag hittar grå/rosa nånstans, lila/vit borde väl också funka va?
    ja lila/vit funkar också. Kan fota lite kombosar...
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-09-30 12:24:06 följande:
    Smilla:
    Har inte varit inne på hela dagen, men kan svara ang. klänningen nu
    Ella har 92/98 i klänningen och den går till knät på henne, ser inte alls ut som ett nattlinne
    Aha, och jag som trodde att 92/98 skulle bli för litet, har ju jagat som en tok efter den större. Hoppas nu att den är ok till Svea.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17