Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nä, ska nog lägga mig o läsa en stund..

cu..

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Måååårning!

Freeeedag äntligen, inte för att vi ska vila och ha det trevligt i helgen på nåt sätt , men nu ska ytterväggarna på plats   *fryser*

• RååSa BuBBlan

Vi har beslutat oss för att kontakta advokat nu åxå vad gäller huset, har ju varit hur mycket fel som helst på det hittils och vi har tröttnat!!

Gubben mailade säljaren häromdagen ang den genomruttna väggen som vi fått riva, svaret fick oss båda att se rött Skrikandes

Säljaren säger att " huset är gammalt och då får man räkna med lite fel på det "  " jag svarade ju på frågeformuläret vid försäljningen att huset är gammalt"

Gubben blev vansinnig och ringde upp fanskapet!!

Finns INGEN friskrivningsklausul på de här huset, beskrivet som nyrenoverat och även prissatt därefter.. Sen att man målat och tapetserat över ruttna väggar och mögel anser nog ingen vara korrekt..

*vansinnigt förbannad*

• RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-09-17 08:28:13 följande:
    Åhhh härligt med ytterväggar !!!
    Ja eller hur, såååå nice
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-17 08:27:03 följande:
    Godmorgon
    Jag var precis och tände en brasa, frös som sjuttsingen men sen såg jag att det ändå var 23 grader inne I helgen blir det dock projekt köra hem ved inför hösten/vintern.
    Här kan vi inte elda för att det står en icke färdigmonterad kassett i öppna spisen som enl kontrakt skulle vara installerad och besiktad i Februari 2010, men men... Som allt annat med den här säljaren så är den självklart inte på plats

Vi har enormt med ved efter allt rivet och byggt   ska bara kapas upp nu då Kräks
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-09-17 08:35:53 följande:
    nä fy fan stå på er! grr vad arg jag hade blivit!
    Jo du... Vi har varit snälla FÖR länge, nu är det slut med det kan jag lova!! Den slingriga slemmiga typen SKA stå för åtgärdandet varisig han vill eller inte Skrikandes

Kommer kriga kriga kriga tills han inte orkar mer!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-09-17 08:41:01 följande:
    ja gör livet till pest för honom! helt hemskt det som hänt er ju! det borde ju gå helt lagligt sett att sätta dit honom. han har ju gjort så mycket fel!
    Ja, vi ska se vad advokaten säger, borde inte vara några större problem.. Sen tycker han att detta är såååå obehagligt, han blir helt spak när gubben ringer, det gillar han INTE!! Skulle en advokat höra av sig skulle han bli väldans nervös.

Å jag lovar vi ska ringa varenda vecka tills han tar sitt ansvar Skrikandes
  • RååSa BuBBlan
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-17 09:35:46 följande:
    Paket med fin suit skickades till dig igår så förhoppningsvis har du den idagGlad
    Tack Kyss
    Buttelina skrev 2010-09-17 09:36:12 följande:
    ohh vad kul!!!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-17 09:31:48 följande:
    Finns de nån rabattkod på Lindex just nu? Drömmer
    japp det är där darling SELC1037 ger 100kr i rabatt när du hoppar för 400 150 rabatt när du hoppar för 600 osv
    Tackar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17