Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-05-18 20:22:31 följande:
    Söta Lia då Jag har  försökt med alla möjliga filtar till Meja men det är bara den där fula giraff snuttefilten som gäller Vilket betyder att jag har både dockhus, girly rainbow, katter och VV filtar som ligger och samlar damm
    Om jag inte hittar nån på salgen så kan du ju sälja dockhusen till mig vaaa
    Jag har sålt prästkragefilten, hon vägrar alla andra filtar ändå. SNYFT! Jag som tyckte dockhusen var såå fin., nu är jag duktigt trött på den och så måste jag ändå köpa en till
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-05-19 07:58:16 följande:

God morgon på er!

Tror ni man kan hoppas på det där mailet med stort M idag?

JAAAAAAAA! Idag ska det väntas och trånas och längtas! Det enda som står på mitt schema!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-05-18 21:16:20 följande:
    Eftersom ingen skriver nåt och jag ändå tror att några smyger här så frågar jag lite ot.
    E fyller fyra snart och vi har köpt en cykel till honom.
    Nu är frågan: Ska han få den utan eller med stödhjul?
    Han har inte cyklat på något alls fram till nu.
    Ja lite trehjuling möjligen.

Hur hade ni gjort?
    Milo fick en med stödhjul när han blev 3, nu när han fyllde 4 fick han en större, oxå med stödhjul. Men i påskas testade vi och ta bort dom och han cyklade utan stödhjul på 30 minuter utan problem!
    Håller med Busbellan, det kan ju va lite svårt att cykla med stödhjul som ni bor, så då kanske han likagärna kan lära sig utan direkt?

Milo har en sparkcykel med och det var när han sparkade på den och sen ställde sig på den med båda fötterna och gled fram som vi såg att han hade balans till att ta bort stödhjulen, det är nog därför det gick så himla lätt för honom att ta bort dom.
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-05-19 08:17:21 följande:
    Ja, jag ska bara vara hemma och plugga idag så jag kan med ha full koll på mailen
    Hoppas verkligen inte de väntar till fredagen som i höstas!
    För vi räknar väl med att det verkligen är nästa vecka va
    Ja JAG gör det iaf. Men har en backup plan för nästa onsdag ändå, fast jag tror verkligen på den 25e. Man är ju sååå sugen nu!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2011-05-19 09:44:24 följande:
    Ja, idag får det komma. Ska passa på att träna så jag fördriver tiden. Nu hoppas jag att preggi kan så jag inte kör själv. Kommer vara rätt mosig lördag kväll då
    Uscha nej, köra hela den vägen själv kan inte va kul ju!
  • Tjollabolla

Nej nu får det banne mig komma!

Hösten år 2009 kom det på torsdagen, runt 22 på kvällen. Men jag har för mig att många andra redan hade fått sitt mail när jag fick mitt! 
    Å förra våren kom mailet oxå på torsdagen, då vid 12 på dagen. Å då började salgen den 26 maj....

HOPPAS!

• Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-05-19 11:08:03 följande:
    Tyvärr kom det ju inte förrän på fredagen i höstas så vi får inte sluta hoppas om det inte kommer idag!
    Näää jag vet, men det var ju väldigt sent. Undrar varför dom skickar ut det så sent som möjligt egentligen? Dom vet ju att vi är många som åker långt och som alltid kommer med, dom tjänar ju pengar på oss.... Vill dom ha dit mindre folk eller vad?
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-05-19 11:23:23 följande:
    Kanske vill de testa hur sent de kan skicka och vi kommer ändå ;)
    Haha dom testar en dag senare för varje år Dom borde veta att vi aldrig ger oss

Såg att våren 2009 var det redan 13 maj... Det borde verkligen va på onsdag!
  • Tjollabolla

Asså jag läst oxå det där, men jag tror hon har fel för sig. Torsdagen är den 26e och förra våren började det den 26e maj, så det är nog därför hon tror det...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17