Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ha ha jag tror bestämt att bus och rackartyg är min bästa kompis Snacka om taijm med att komma med ett mösserbjudande nu

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-10-10 19:29:39 följande:
    ha ha jag tror bestämt att bus och rackartyg är min bästa kompis Snacka om taijm med att komma med ett mösserbjudande nu
    timing
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-10-10 19:44:36 följande:
    tycker geggamojas är superfina! Den svart/vita *dreggel* den har vi alla i familjen här. Även om maken inte riktigt har koll på var han har sin
    jo de är fina! Sonen har en svart som sitter super på honom.
  • SmillaMilla

God kväll!

ja i dag när jag lämnade Svea på dagis så fick jag en chock. Sambon hade missat att läsa informationen i fredags. De skulle tydligen fotograferas i dag. Så det var ju bara att slänga sig i bilen, hem och hämta klänningen (molo rådjur), borsten och gummiband. Snacka om klädgalen.

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-10-11 18:54:51 följande:
    God kväll!

ja i dag när jag lämnade Svea på dagis så fick jag en chock. Sambon hade missat att läsa informationen i fredags. De skulle tydligen fotograferas i dag. Så det var ju bara att slänga sig i bilen, hem och hämta klänningen (molo rådjur), borsten och gummiband. Snacka om klädgalen.
    ja för en lila ns tröja, grå ns kjol och strumpbyxor kunde hon ju bestämt inte ha på sig
  • SmillaMilla

ojoj kanske skulle sälja på tradera. Fick en ny stjärna. Och samtidigt ett erbjudande om halva priset på de 250 första sålda och ingen osåld avgift. Perfekt ju.

• SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-11 20:45:18 följande:
    WOW!!!! Vad ska man göra för att få ett sånt erbjudande??
    H I L L A skrev 2010-10-11 20:42:30 följande:
    Säljer dom inte bara  i butiken ?
    Jo.... därav min fundering... dom annonserar ju om ett erbjudande... Å jag kan ju inte ta mej dit...Obestämd
    Få 250 st omdömmen. Fick nu en grön stjärna
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-11 20:48:27 följande:
    Tufft att slita på gekås!
    SmillaMilla skrev 2010-10-11 20:46:20 följande:
    Få 250 st omdömmen. Fick nu en grön stjärna
    Aha... jag har ju en bit dit..... Får shoppa satan nu så jag får omdömme och kan sälja billigt sen
    Låter som en bra ide
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-10-11 20:49:23 följande:

kolla på bilder på deras hemsida, sedan vara micke gärna på mail vad de har..

SmillaMilla skrev 2010-10-11 20:42:26 följande:
    ojoj kanske skulle sälja på tradera. Fick en ny stjärna. Och samtidigt ett erbjudande om halva priset på de 250 första sålda och ingen osåld avgift. Perfekt ju.

åhhh schysst!

men då är jag snart med uppe i 250 hoppas jag med får samma då.. har inte så många omdömen till för att komma upp dit.. typ 50

maila så får du beställa..

ha ha ja du får också shoppa massor nu då så att du kan sälja
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-10-11 20:49:46 följande:
    hmm, nåt sånt bra erbjudande har jag inte för mig att jag fått nån gång *surar*
    jag har nog snart 800 omdömen eller nåt sånt
    hihi ja jag är nöjd Måste sälja hela lådan nu då. Lika bra att lägga ut allt. Och rensa.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17