Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-04-30 09:16:01 följande:
    En tvätt sen brukar det mesta funka??
    Till rätt pris alltså...
  • Ocikatten
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 09:19:46 följande:
    Jo får hoppas det...Har så mycket fint i lådorna så det som ser lite skabbigt ut brukar aldrig bli använt till slut, så jag försöker att bara köpa fina grejer nu o inte bara för att det är billigt. Men just bambi går ju inte att motstå, så fint
    När det gäller äldre grejor är det ju svårt att hitta nytt/nyskick så då får man ta vad som bjuds, annars håller jag med dig om att det är trevligast med fint skick!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 09:36:02 följande:
    hmm nu vatt det dött i tråden jag undrar varför
    Alla shoppar loss?? {#lang_emotions_laughing}
  • Ocikatten

Jag tycker oxå nån webshop kan få in lite nya t-shirt!! *suuuugen*
    Tittade igenom Småfolks hemsida och det blir fler o fler jag gillar...

• Ocikatten
    Kristyr skrev 2010-04-30 10:55:40 följande:
    ja och hoppas samma shop kan ta in alla. Det ramlade in lite nytt igår men inget som hade det jag vill ha..
    Var finns nyheter? *lat*

Ja, hoppas inte det blir som med de långärmade, INGEN svensk shop tog in de två jag ville ha och jag hittade INGEN dansk som hade båda = typ 300 spänn i frakt!! {#lang_emotions_cry}
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 11:51:28 följande:
    Hej igen!Ser att det blev mycket skriverier om ns rean, tur att jag redan shoppadefrån dem i går kväll Nu har jag vart på gymmet i 1½ timme. Sååå härligt!Och så fick jag fiiiiiiiin post i dag!!!! Molos underbara blå klänning.
    Ja, ja din lyckost! Kan inte hjälpa att vi andra är lite sena av oss...
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-04-30 12:02:22 följande:
    så fin din sötnos är i vv tråden isabel är 104cm så då vet jag att 116 blir toppen till henne med
    Japp! Jag gillar inte när det sitter åt utan mer lagom så det blir nog perfekt till Isabel. {#lang_emotions_sunny}
    Förresten så höll jag på att trilla av stolen när pappan till sötnosen kom hem på lunch och GILLADE grabbens kläder idag!!! Trodde han skulle tycka det var för "myspysigt". {#lang_emotions_smile}
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 12:04:08 följande:
    Ha ha nästa gång skall jag skrika högre när jag ser ett erbjudande.
    Ja jag var uppe till 24 igår... *gäsp*
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 13:02:08 följande:
    k.... det står att jag får handla upp till 925 kr nett dvs före moms på pappret jag fick...www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9144044... ska ha den boken bl a e det priset inom parantes jag ska gå efter =P..sorry för förvirrande O inlägg =P
    Då får du handla böcker för 925 kr exkl moms, dvs dra bort momsen. Helt rätt att det är priset inom parantes!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17