Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-05-16 14:42:08 följande:
    Jag har köpt den ny på T för 119 kr Ursnygg är den, vet inte från vilken säsong dock.
    Vad är det på? Jag är på jakt efter nåt snyggt med katter/tigrar till killar!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-05-16 15:18:50 följande:
    JAg borde tömma lek/datarummet för golvet ska rivas upp. Men jag ooooorkar inte.
    Äh, ryck upp dig!
  • Ocikatten
    Tjollabolla skrev 2010-05-16 16:39:35 följande:
    Jo visst var det hundar. Hundarna är oranga och tröjan är rosa.Jag är SÅ förvirrad nuförtiden! Blir lite trött på mig själv emellanåt...
    Det är vi nog alla till mans till o från!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 08:54:46 följande:
     jag brukar alltid ha utan mjlk :).... men ta på lite äppelmos istället till eller så å lite havremjökl bara..=).. så kan den nog slinka ner =P...ringde kosta igår... de håller på å diskuterar de nya priserna på grejerna som ska komma in. så om 3v finns dem på plats sa hon nu.... vaddå försenat lr vad...
    Neeeej, inte om tre veckor!!! Jag ska ju dit nästa vecka!!!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 11:27:18 följande:
    :/... iof har de ju ett brett sortiment ändå även fast det "nya"inte kommit in .....men förstår att du vatt ledsen ....vad va det du letade efter??
    Skalbyxor!!!!! Marcus behöver nya till hösten, annars tror jag inte vi är i behov av nåt. Fast när man väl är där så kanske det shoppas nåt?? *ha ha*
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 12:17:18 följande:
    jo risk finns att det shoppas... hmm skalbyxor finns men pop stl är mkt utplockat tro bar de hade större stl sist, varav man väntar på leveransen =P
    Ah, surt!
    Ja, ja, vi åker väl inom ändå så får vi se vad där är. Annars blir det väl till att köpa till fullpris här hemma. {#lang_emotions_yell}
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-05-17 13:37:10 följande:
    Vågar knappt skriva det, men alldeles för länge. Tror att det höll på de första sex månaderna faktiskt. Men jag ska väl inte klaga för jag har inte mått illa nästan alls de andra gångerna.
    Då har du ju haft tur i alla fall, jag har varit sjukskriven o kräkts myyyycket två av två graviditeter - bidrar en hel del till att det inte blir fler för jag MINNS!!
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-17 13:40:38 följande:
    Kan hända att du har, jag har inte basunerat ut något, men jag hämar Bubblan ganska precis.
    Jamen då är det ju läget för ett GRATTIS!!! {#lang_emotions_flower}
    Om vi ska härma Bubblan alltså...
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-05-17 13:55:52 följande:
    Ja i den frågan har jag haft tur alla utom en gång.Sen har jag haft en himla massa foglossning de andra gångerna. Men jag tar nog hellre det. Fast det är inte roligt att knappt kunna gå, förstås.
    Jodå, så är det, när kräkandet slutat börjar man med kryckorna!
    Nädå, jag är inte alls negativ till graviditeter... {#lang_emotions_dreamer}
  • Ocikatten
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:20:47 följande:
    Å jag har totalt glömt bort dig o strumpsen, förlåt!!  Så jädra virrig.. Hasar iväg och väger dem på stört!!
    Det är lugnt!! {#lang_emotions_laughing}

Förresten så heter armbanden Sea-Band och finns på Apoteket!
  • Ocikatten

Här låg det paket i lådan idag - såklart när maken tömmer... Ett par WCT från NS till Henric och en fiiiin traktortröja från Småfolk till Marcus! {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17