• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:49:25 följande:
    VA! Du med??? VAD fick du för fel?Jag har coskå problem med dem. Fick ett småfolkslinne i fel stl så de skulle skicka en katvig tröja men har fortfarande inte fått någon.
    JAg fick en katvigklänning istället för ett par moonkids halvbyxor (eftersom den beställda småfolkströjan var slut) Någon annan fick tydligen mina byxor och där sitter jag med en klänning jag inte ville ha.
  • SmillaMilla
    JsN skrev 2010-04-15 19:52:07 följande:
    JAg fick en katvigklänning istället för ett par moonkids halvbyxor (eftersom den beställda småfolkströjan var slut) Någon annan fick tydligen mina byxor och där sitter jag med en klänning jag inte ville ha.
    Men vad F*N håller de på med. Skulle inte behöva ett småfolks billinne i stl 86/92?
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 18:37:41 följande:
    Behöver nu lite ot hjälp.Anton har nu ont i magen för andra dagen i rad. Det kommer som attacker/kramper. Därimellan är han frisk, men trött. Behöver man kolla upp det?
    Brukar ha ha ont i magen? Bajsar han regelbundet? Kan det vara stress? Jag hade så ibland som barn då var det att jag inte hade bajsat (vilket ofta blev om något inte var som vanligt, dvs jag var stressad)
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:54:19 följande:
    Men vad F*N håller de på med. Skulle inte behöva ett småfolks billinne i stl 86/92?
    Är du intresserad av en rooosa (jättefin) katvigklänning i stl 92? *ler*
  • SmillaMilla
    JsN skrev 2010-04-15 19:55:44 följande:
    Brukar ha ha ont i magen? Bajsar han regelbundet? Kan det vara stress? Jag hade så ibland som barn då var det att jag inte hade bajsat (vilket ofta blev om något inte var som vanligt, dvs jag var stressad)
    Ja han har haft stora mag bekymmer (som Liljans Maia), men han sköter det jätte bra nu o bajsar varje dag. Stress o orolig tror jag inte. Både jag o dagis har pratat med honom men han säger att allt är bra. Och inte har det hänt något speciellt på sistone.

Fast samtidigt är han väldigt rädd av sig, för olika ljud. Men vet inte om det kan ha något samband.
  • jacao

Hej i tråden

Någon som har nån molo softshell från nu i vår?

Har 3 stycken och två av dem har blivit skavda på reflexsömmarna (eller vad jag ska kalla det). Det ser jättetrist ut och det blev så redan första dan vi använde dom.
    Den som inte blivit skavd, har en annan färg på  "reflexet" (grå, de andra 2 har svarta) Svårt att förklara men det ser verkligen inte kul ut...

Är det något som man kan reklamera tror ni ?

• Smultronhjärta

Hoppsan...Jisses vad ordrar Zillstar har fått in{#lang_emotions_sealed} La en liten order till och min första order med nr 3082 la jag kl 19 och den jag la nu fick nr 3137{#lang_emotions_dreamer}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 20:05:35 följande:
    Ja han har haft stora mag bekymmer (som Liljans Maia), men han sköter det jätte bra nu o bajsar varje dag. Stress o orolig tror jag inte. Både jag o dagis har pratat med honom men han säger att allt är bra. Och inte har det hänt något speciellt på sistone. Fast samtidigt är han väldigt rädd av sig, för olika ljud. Men vet inte om det kan ha något samband.
    Här har allt blivit bra nu och börjar tro att det kommer hålla i sig.

Tycker du ska kolla upp magen, låter som han kan ha fått något skit i magen eller någon allergi. Då får man ju som attacker.
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:15:49 följande:
    Hoppsan...Jisses vad ordrar Zillstar har fått in La en liten order till och min första order med nr 3082 la jag kl 19 och den jag la nu fick nr 3137
    Då var du efter Stormis.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17