• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • JsN

*oups* Det blev visst en shopping på zillstar...

• SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-04-15 19:16:25 följande:
    shit åkte med dit på zillastar.. Se hur mkt av det man beställt som finns denna gång. Smultron> Riktigt bra med 50% på en småfolk lurv, men jag har ju och ska inte ha fler..
    har de inte automatiskt lagersaldo?
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 18:37:41 följande:
    Behöver nu lite ot hjälp.Anton har nu ont i magen för andra dagen i rad. Det kommer som attacker/kramper. Därimellan är han frisk, men trött. Behöver man kolla upp det?
    Går det över om ni masserar? Tänkte om det är gaser i magen, kan göra JÄKLIGT ont men brukar släppa lite om man gör cirklar eller I L U massage.
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:24:54 följande:
    har de inte automatiskt lagersaldo?
    inte när jag försökte handla på 30% häromdagen... då fanns inte det jag ville ha..
    då kanske det hade blivit nått strul.

Men nu när jag kollar varorna jag beställde så är de slut i de stl jag tog, så det funkar kanske nu...
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 19:04:28 följande:
    Nu har även jag köpt mig en Småfolkslurv till Lova. Zillstar har 50% ikväll
    nce.. fanken nu fick ni mej å fastna där med fanns ju en del t maxen juh =P.. fyyyyyyyyy
    hmmm rabatten bör gälla på te va??
    såg att de har de fina goa te t=P...
    mamma till Maximilian född 081028
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-15 19:29:41 följande:
    Går det över om ni masserar? Tänkte om det är gaser i magen, kan göra JÄKLIGT ont men brukar släppa lite om man gör cirklar eller I L U massage.
    Han har ofta proeblem med magen o vi masserar för fullt egentligen varje dag, men nu funkar det inte. Han kan precis peka på var de gör ont. Liksom ovanför naveln. Kommer med jämna mellanrum.
  • SmillaMilla
    Kristyr skrev 2010-04-15 19:30:36 följande:
    inte när jag försökte handla på 30% häromdagen... då fanns inte det jag ville ha.. då kanske det hade blivit nått strul. Men nu när jag kollar varorna jag beställde så är de slut i de stl jag tog, så det funkar kanske nu...
    hoppas det. Skulle vara kul att få de saker jag beställde.

Men kanske man inte skall betala än?
  • na96gen

Håller tummarna att det jag beställde på Zillstar finns {#lang_emotions_sealed}

• Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:35:21 följande:
    hoppas det. Skulle vara kul att få de saker jag beställde. Men kanske man inte skall betala än?
    jag väntar med att betala tills i morgon
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:34:12 följande:
    Han har ofta proeblem med magen o vi masserar för fullt egentligen varje dag, men nu funkar det inte. Han kan precis peka på var de gör ont. Liksom ovanför naveln. Kommer med jämna mellanrum.
    Hmm... Det där låter ju inte bra, då hade jag nog ringt sjukvårdsupplysningen och frågat!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17