• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya

Attans vad ni shoppar ikväll!
    Hur mycket jag än letar där så hittar jag inget jag måste ha.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 20:40:30 följande:
    blääk. Håller tummarna att du nu äntligen skall bli frisk från allt ditt elände. Puss på dig!
    Ja tack för att jag får gnälla av mig {#lang_emotions_heart}
    Det är skönt o ha denna tråden och bloggen o gnälla av sig lite i, på så sätt får jag liksom ut en hel del o blir mycket piggare sen

Jag undrar om det inte kan vara denna skit som gjort att jag haft så struliga graviditeter...att eftersom magen inte fungerat så har det blivit för jobbigt att fullfölja en graviditet tiden ut.
    Men bara spekulationer förstås.
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-04-15 20:49:15 följande:
    Attans vad ni shoppar ikväll! Hur mycket jag än letar där så hittar jag inget jag måste ha.
    Jag har inte heller shoppat som om det vore 50% egentligen..5 grejer totalt om nu allt finns Jag hade säkerligen kunnat go bananas men jag höll mig på mattan*duktiga jag*{#lang_emotions_cool}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 20:51:00 följande:
    vadå MÅSTE?? Här VILL man ha
    Hittade inget jag vill ha heller. Men hade det funnits en blå MAT-anorak så hade jag inte kunnat låta bli!
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:51:06 följande:
    Jag har inte heller shoppat som om det vore 50% egentligen..5 grejer totalt om nu allt finns Jag hade säkerligen kunnat go bananas men jag höll mig på mattan*duktiga jag*
    Duktigt!
    Vad blev det då?
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-04-15 20:52:45 följande:
    Duktigt! Vad blev det då?
    Röd Småfolkslurv till Lova, Prästkrageklänning,Kik kid blå keps,Kik kid vit solhatt och Molo ministarleggings.
    Lite lagom sådär
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:54:23 följande:
    Röd Småfolkslurv till Lova, Prästkrageklänning,Kik kid blå keps,Kik kid vit solhatt och Molo ministarleggings.Lite lagom sådär
    Fina saker! Och alldeles lagom.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 20:50:01 följande:
    Ja tack för att jag får gnälla av mig Det är skönt o ha denna tråden och bloggen o gnälla av sig lite i, på så sätt får jag liksom ut en hel del o blir mycket piggare sen Jag undrar om det inte kan vara denna skit som gjort att jag haft så struliga graviditeter...att eftersom magen inte fungerat så har det blivit för jobbigt att fullfölja en graviditet tiden ut. Men bara spekulationer förstås.
    Ja men det är ju därför denna tråden är så underbar. Bästa tråden på hela fl.

Men jag tror absolut att mycket av dina bekymmer kan bero på detta. Hur är det med mjölkallergin? Kan inte det också vara från detta?
  • hzl

hoho! Jag är lite irriterad också för det var inte jätte länge sedan jag köpte hollys korall klöver i klöver byxdress o solhatt just där. Men vad tror ni om tillgången? betalar man in o hoppas på det bästa eller? Nån skrev ju att dom hade köpt hollys korall kläning i 110, den storleken finns inte o välja på så då kanske det uppdateras...?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17