• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • melizza

fasen nu trillade jag med dit på zillstar.......men man kan ju inte motstå 50% rabatt

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-04-15 20:49:15 följande:
    Attans vad ni shoppar ikväll! Hur mycket jag än letar där så hittar jag inget jag måste ha.
    Kände lite samma faktiskt Letade och letade! Men en molo body fick det bli iaf, NÅTT var jag ju tvungen att köpa Blev turkosa prickbodyn, hade fiskbodyn funnits i 80 hade den också åkt med men inte det.. Men det duger så bra ändå
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • SmillaMilla
    hzl skrev 2010-04-15 20:57:40 följande:
    hoho! Jag är lite irriterad också för det var inte jätte länge sedan jag köpte hollys korall klöver i klöver byxdress o solhatt just där. Men vad tror ni om tillgången? betalar man in o hoppas på det bästa eller? Nån skrev ju att dom hade köpt hollys korall kläning i 110, den storleken finns inte o välja på så då kanske det uppdateras...?
    ja de har uppdaterat. Mina saker finns ju inte alls med i shoppen längre. Men jag väntar nog med betalningen till i morgon.
  • hzl

hur är mat anoraken i stlk. Dumt att köpa 80 väl om ungen är det nu.. såå stora kan dom väl inte vara. LR?

• lillronya
    hzl skrev 2010-04-15 21:00:53 följande:
    hur är mat anoraken i stlk. Dumt att köpa 80 väl om ungen är det nu.. såå stora kan dom väl inte vara. LR?
    A har 98 i sin och är 92.5 lång, eller nåt sånt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • hzl
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 21:00:00 följande:
    ja de har uppdaterat. Mina saker finns ju inte alls med i shoppen längre. Men jag väntar nog med betalningen till i morgon.
    men va bra! Hur fick ni reda på detta då?
    jag bestälde molo jeans, hollys multiklöver samt en hollys m krås
    bestälde 86, är dom lika katvig t storlekarna?
    Vad köpte du smilla, var du en av dom första?
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 20:57:27 följande:
    Ja men det är ju därför denna tråden är så underbar. Bästa tråden på hela fl. Men jag tror absolut att mycket av dina bekymmer kan bero på detta. Hur är det med mjölkallergin? Kan inte det också vara från detta?
    jo jag tror det, kanske jag t.o.m kan äta glass i sommar om jag blir av med detta!! {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17