Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-09-02 21:43:42 följande:
    Satan i gatan vad jag ninjade dyrt till slutDrömmer Men uttrarna är lite av familjens favvoprint så jag hade inte något "val"
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Fin men dyyyyr
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    stökmamma skrev 2010-09-02 22:12:22 följande:
    Fl är ju läskigt ju...man är röd fast man är grön och nu har jag två ggr sett Everlonn som senaste inlägget men det finns inga inlägg från henne ju Spöke
    Jag med. Vad läskigt!
    Hon kanske spökar här.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-09-03 19:22:10 följande:

Gokväll tjejer, vad händer här då?
    Idag blev det ett par kisseleggings inköpta till Ella, jättefina till den lila kik kid klänningen.
    Slank med ett par lila vantar, måste ju matcha den lila lurvrånisen i vinter

Sen var det ju den där bebispresenten jag skulle köpa också. Kollade först i den roligare affären där bl.a Molo säljs, ville ju egentligen ha något där, men vet inte hur pass mönstrade färger jag vågar köpa till henne

Gick sen genom både Name it, pop, h&m och Lindex, men hittade INGET kul. Blev att jag gick tillbaka och köpte en fotbollsbody
    Den är ju ändå ganska lugn i färgerna och borde nog gå hem hos henne tillsammans med ett par svarta byxor
    Klarar inte av att köpa nåt jag inte gillar riktigt själv

Godkväll!
    Fotbollsbodyn blir superbra!!

Idag tog jag på E jeans och strumpor och skulle gå upp och hämta en tröja. Han fick då syn på fotbollströjan som hängde på torkstället och vägrade allt annat.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-09-03 20:07:01 följande:
    Vad f*n har hänt på fb egentligen??? Kan NÅGON kommentera inläggen på loggen?? Jag kan bara kommentera de gamla och några fy nya!
    Jag kan inte heller kommentera...
    ängeln83 skrev 2010-09-03 20:07:57 följande:
    Godkväll flickor.
    Sitter här och barnen sover, sambon jobbar natt, brukar tycka det är ganska så skönt att vara själv på kvällen men idag känns det bara ensamt.

Beställde klänningar till Meja innan, kunde inte bestämma mej så det blev både lila Kik Kid och rosa NS, får se vilken det blir på kalaset
    Godkväll!
    Min man blev inbeordrad att jobba inatt. Vår lediga helg. Vi jobbar varannan och då kan man ju tycka att man kan få vara ledig de andra...

Har du beslutsångest ang klänningarna?
  • lillronya
    Kristyr skrev 2010-09-03 20:21:18 följande:
    ronya> vad trist att han måste jobba

hur mkt skiljer mellan baby 92 och jr 92?
    Ja
    Ocikatten skrev 2010-09-03 20:24:49 följande:
    Usch vad tråkigt med jobb...
    Inte vad vi behöver alls.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-09-03 20:32:27 följande:
    Men fy så trist , då måste det vara extra surt. Detta är näst sista helgen sambon jobbar sen kommer han enbart jobba dagtid, ska bli såå skönt.

Ha ha, jaaaaa, har kliat mej i huvvet rejält över dessa klänningar Lyckades komma ner till 2 st så då beställde jag båda, övertygad om att båda kommer användas flitigt. Dessutom har inte Meja en enda långärmad klänning.
    Jag tycker att det funkar bra med helgjobb eftersom vi båda gör det. Men inte när det blir såhär.

Hon kommer att bli så fin i sina klänningar.
    Busbellan skrev 2010-09-03 20:44:07 följande:
    Jag förstår honom, den är jättefin
    Tror nog det kommer bo en sån hos oss snart
    Ja superfin!
    Tror jag med.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-09-03 21:02:18 följande:
    Usch, tror det blir en lite jobbig natt här. Ella låter riktigt illa i luftrören, trots att hon inte ens är förkyld

Ronya, du som kan det där. Är det nån mening att försöka få i airomir i sömnen, eller är det kanske så att hon inte tar tillräckligt djupa andetag då?
    Fast, man förlorar ju inget på att försöka
    De i astmatråden brukar göra så. Jag har aldrig provat.
    Men ta av nebunetten och puffa under näsan på henne. Skadar ju inte att prova, nej.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-09-03 21:01:43 följande:
    Naeh det kan jag förstå. Hur jobbar ni då?

Jaaaa det tror jag också , ska bara fundera ut vad vi ska ha till dom också.
    Vi jobbar varnannan helg. Samma helg båda. Jobbar han fredag och söndag så jobbar jag lördag och tvärtom.
    Eftersom jag bara jobbar 50% så jobbar jag bara några få dygn utöver det.
    Han jobbar heltid och jobbar i snitt knappt två dygn i veckan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17