Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-08-20 16:12:23 följande:
    hmm men det stämmer inte.. llm har fått in den nyss som en nyhet..
    den gröna molon är fin tycker jag piffa upp med en regnbågemössa och regnbågevantar
    Är du helt säker på det för när jag pratade med henne i den andra butiken var hon ändå inne och kollade på vad man kunde beställa hem och den fanns där inte.
    och kollar man på hummels sida så finns den faktiskt inte med bland höstkläderna där heller

Däremot hade hon för sig att det hade funnits nåt i typ den färgställningen innan, men inte i år

Får nog fundera nån dag till på det där overallköpet
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-20 18:56:41 följande:
    Fick hem Katvigs lila/gula kläder idag...Usch, vad besviken jag blev! Den gula är ju inte alls en sån där fin gul som jag sett på bilderna...Mer åt det neongula hållet och det gjorde sig inte riktigt.
    Nåja, jag får shoppa andra märken i höst istället, var ju just den lila/gula jag ville ha!
    Ja, jag blev med lite förvånad när jag såg det först, men gilade det faktiskt ändå
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-08-20 17:52:55 följande:
    japp helt säker! hummel lägger inte upp hela sin kollektion verkar det som.. de har inte den lila jackan där heller med turkosa revärer.. jag kunde inte hitta den när jag letade..
    llm köper in saker och det som inte tar slut säljer dom ut på rea, så gör dom med allt. hade den funnits förra året på llm hade den bott här
    den färgställningen har inte funnits de senaste två åren i alla fall. hon verkar inte ha stenkoll
    det bästa du kan göra är att ringa llm? och be dom beställa in större kan dom inte det så kan du kanske be om varunr så att nån annan butik kan beställa in till dig. ge dig inte haha, den är TOKFIN!
    Har mailat LLM nu igen, får se vad de säger och om den öht finns i större storlek än 116
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-20 20:09:06 följande:
    Busbellan: Mössan var slut.

140 i armybuxorna blev bra till N så det blir nog bra hos er med.
    Nej vad synd

Nån som vet var jag kan hitta NS svarta mössa från i våras, storlek L??
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-20 20:55:39 följande:
    Varför kan du inte köpa den nya svarta?
    Den är väl en tjockare variant va?
    August använder bara tunna mössor, blir genomsvett annars
  • Busbellan
    Jen80 skrev 2010-08-20 21:30:12 följande:
    Jag gillar de tunnare bättre, men ska köpa de tjocka ändå. Fattar inte varför, men gillar den gröna färgen och så har man väl ett sånt där konstigt mössbegär
    Ja, Ella fick den tjockare i svart, men hon ska ha den i vinter så då blir det nog bra
    August hade jag tänkt matcha den svarta mössan med den lila lurven och då är det bättre med en tunnare
    han använder visserligen tunnare mössa hela vintern, men då rånis
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-08-20 21:41:01 följande:
    Eleraff hade ju 5 st kvar sist jag kollade åt dig, kanske dom fortf. har kvar
    Den är beställd där nu (och som vanligt följde det med lite annat)
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-20 21:48:44 följande:
    Nej inte sådär tjock som de brukar vara. Lite tjockare än de tunnare men inte mycket.
    jaha, jag trodde de var som förra höstens
    ja, ja nu är den gamla beställd i alla fall, så skiljer det lite på deras mössor i alla fall.
    Fast de använder ändå alla ihop
  • Busbellan

Försvann alla?

Fast jag tycker det lyser alldeles för grönt överallt för att ni ska ha gått och lagt er

• Busbellan
    movie skrev 2010-08-20 22:55:56 följande:
    Jag är vaken Spanar i bt och njuter utav alla fina bilder.
    Ja, där kan man lätt fördriva en stund
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17