Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-03-30 13:24:08 följande:
    Men huuuujja så mycket fint Är sugen på en popcorn suit till bebisen med gröna kantbant, GUD så fin den är Milla har leggingsen men de är liite svårmatchade tycker jag. Tacka vettja bodysuit, där kan man inte misslyckas Är helt inne i en katvigperiod just nu, iallafall till bebis. Så söta och små! Måste nog kika runt i shopparna ikväll på jobbet och shoppa nått tror jag Nu fick jag iallafall avi att hämta ut paket från HM, alltid nått

Ja det är riktigt trångt i magen nu, men det är bara att bita ihop Jag jobbar den här vecka och en vecka tll efter det, sen är det bara två veckor kvar till BF Mysigt! Mini kom väl helt tidigt va?
    Ja, jag gick loss på allt jag suktat efter en tid nu
    Kavig är alltid fint
    Låter så mysigt att se fram emot en förlossning.
    Ja, Mini kom exakt 1 månad innan BF.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin

Jag som shopat färdigt för flera veckor framöver och så lurar Busbellan in mig på Halloncollection.......

• ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-03-30 23:15:31 följande:
    Skönt med lite tokshopping Jag har haft en sååå dålig eftermiddag/kväll och ska dessutom sitta här på jobbet i måånga timmar till så nu behöver jag shoppa! Tips på nått erbjudande eller nått någonstans?
    Halloncollection hade väl en del rea. Fyndade en lurv för 249:- där som jag letat länge efter
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2011-03-30 23:43:07 följande:
    Ska springa och kolla Köpte ju en syskonvagn och en ståbräda till buggan igår kom jag på, men det gills ju inte riktigt
    Det är ju sånt man "måste" ha så det räknas inte.....
    Busbellan skrev 2011-03-31 07:26:07 följande:

Vad blev det?
    Lila lurven med luva, sonen har ju helt plötsligt fått för sig att lila INTE är en tjej färg till min stora glädje.
    Hade velat ha utan luva, men men, så denna får han bara ha hemma och inte i skolan.
    Priset gick inte att motstå.
  • ChokladMoshin

Halloj,
    kikar in mitt i allt packande, tänk det tar aldrig slut......här finns ju galet mycket saker.
    Fick så mycket fin post idag, bla Katvig Seaweed/mint t-shirt till sonen så fin irl. Hjärta

• ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-03-31 22:47:49 följande:
    Åh så fin!!
    ChokladMoshin skrev 2011-03-31 22:36:31 följande:
    Halloj,
    kikar in mitt i allt packande, tänk det tar aldrig slut......här finns ju galet mycket saker.
    Fick så mycket fin post idag, bla Katvig Seaweed/mint t-shirt till sonen så fin irl. Hjärta
    Hej!
    Är INTE avis på dej alls när det gäller packandet!
    Näe, var inte det.
    Fy, ska aldrig flytta med småbarn igen, kräks på det och barnen har ju så tråkigt.
    Känner mig verkligen som världens sämsta mamma som inte hinner göra nåt alls med dom.
    Men på söndag flyttar vi hem till mamma och pappa och då lär dom bli bortskämde så det räcker och blir över
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2011-03-31 23:15:53 följande:
    Åh ska ni flytta hem till dina föräldrar sålänge?
    Blir ju intressant.
    Vi bodde hos mina i tre veckor en gång.
    Gick ok, men är inget jag vill göra för ofta.
    JÄpp, blir ju glapp innan vi får tillgång till nya huset.
    Men budet vi fick på vårt hus var för bra för att tacka nej, från början skulle vi bo "hemma" i ca 2 månader.
    Men gubben hittade en lägenhet tidigare så nu blir det ca 1 månad.
    Som tur är har mamma och pappa en husbil där dom kommer sova, så vi delar lite på oss

Långärmade Katvig i stl. 134 nån som vet var man kan hitta?
    GOmorron på er också
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-01 08:37:36 följande:
    Jag har hört att de snart kommer en ny webshop som kommer sälja idaT....... Drömmer
    LÅter himla spännande. Du råkar inte ha hört om det blir innan sommaren eller så??
  • ChokladMoshin
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-01 08:59:53 följande:
    Om ett par veckor, max en månad om jag inte hört fel...
    Låter ju himla bra.
    Mamma till Simon skrev 2011-04-01 09:11:11 följande:
    Jösses vilka underbara föräldrar du måste ha
    Dom bästa, är så glad jag har dom Hjärta
  • ChokladMoshin
    jompa skrev 2011-04-02 19:09:13 följande:
    Måste fråga er som har pojkar, tycker ni att det blir svårare att hitta fina kläder ju äldre de blir?
    Tycker det är jättesvårt att hitta kläder nu till P som är 5 1/2. Tycker mycket av Molo och så är lite så där men det finns inte så mycket alternativ förutom tråk hm då och det är inte något kul tycker jag.
    Och de dyra märkena som typ Gant och så är lite för dyrt kan jag tycka.

Vad köper ni till lite större killar?
    Min kille som blir 7 år på tisdag har mest Molo och Katvig.
    Han älskade Me&i förut men ratar nu mera såna allover print, han tycker det är för bebisar

Han älskar också Star Wars, Ben 10 etc. men det får han bara på kalsonger och pyjamaser.
  • ChokladMoshin
    jompa skrev 2011-04-02 19:52:26 följande:
    Byxorna från NS är för breda på min kille sen gillar ha inte dem för det är för mjuka. Ja han är bra knäpp
    Det ska vara tajta jeans för hans del. Köper mest HM jeans på tjej sidan då killbyxorna är för breda och inte ser kloka ut efter man dragit in de i midjan så mycket som behövs.
    Haha, precis som min kille!!
    Han vill ha "hårda" jeans säger han=tighta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17