Lalalong skrev 2011-03-04 22:50:21 följande:
Hehe, nä jag vet. 35 kg är hur mycket som helst. Men när man tänker på att jag har 35 kvar så känns det inte supermycket

Allt blir ju relativt
Är också beredd på att dom sista kilona kommer vara riiiiktigt sega och jobbiga. Men det som är så skönt med detta är att jag vet att jag kan inte lessna på grund av att det inte rasar av mig utan detta är ju mitt liv nu. Så jag vet att jag kommer hamna där på målvikt till slut
Fyy vad skönt att ha hamnat under fetma-gränsen. Längtar till den dagen

. Vi verkar ganska lika. Vi hade nästan samma BMI men jag vägde några kilo mer än dig, så jag antar att jag är lite lite längre än dig. Men i stort sett lika

. Men jag tänkte på det där du skrev med fetma grad III..? Är det typ 30 grad I, 40 grad II och 50 grad III?
Ja.. lilla Mini, hon fick en riktigt dramatisk start med allting. Först gravid helt chockartat och sen typ världens kortaste graviditet när hon kom lite tidigt också! Men hon verkar ju ha klarat det bra den lila sötnöten!!
Ja, visst är det härligt, men kämpigt också. Vilket alla tyvärr inte förstår ibland.
Jaha, du tog den lätta vägen ut.....osv. Tur jag bara stött på en sån en gång.
Ja, väldans lika
Hittade BMI tabell här som jag följde innan, men litar väl sådär på BMI bara, har det som ett litet riktmått men inte slaviskt.
apps.who.int/bmi/index.jsp
Ja, hon är allt vår lilla survivor.

Nu ska jag sova och försöka kurera mina inflammerade bihålor
Tack för chattisen