Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Yes Smultron du har rätt, here I am Flört

Skulle lagt mig för länge sen men är som vanligt sen ner i sängen. Hade visst ett gäng auktioner som gick ut idag som jag helt glömt bortGlad

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    THEA och Grodan skrev 2010-09-14 23:06:02 följande:
    Nämen hej    Har mailat dig Men undrade egentligen bara var du hittat det fina tyget med lila kottar?
    Svarade på mejlet precis Flört
  • Lilla Ego 07
    Kristyr skrev 2010-09-15 10:16:59 följande:
    har vart där 2ggr. Första gången 2008 tycker jag den var mkt bättre än 2009. Det fanns mkt bättre utbud på barnkläder och grejer och köpa än 2009 tycker iaf. Men ja man går dit för NS och geggamoja..
    Håller med dig!

Första året shoppade jag småfolk, molo annat skojsigt. Förra året blev det mest NS. Men nu går jag i princip dit för NS så Glad
  • Lilla Ego 07
    jacao skrev 2010-09-15 10:23:48 följande:
     Vet att det var flera härifrån som nappade på traderas erbjudande om att lägga upp gratis auktioner (var det tre eller 5? ) i mitten av augusti. Jag har nu fått min faktura  och det verkar som jag får betala för alla ändå{#emotions_dlg.djavulsk}
    Hur ser det ut för er andra?

Vilket datum var det som den kampanjen gällde? Kommer aldrig ihåg så jag vet inte om jag får betala eller ej.
  • Lilla Ego 07
    Julia1234 skrev 2010-09-15 11:11:48 följande:
    Hur bra är rabatterna på NS? Värt ett besök?
    Asså jag har för mig att jeans, gamla då, kostar 250kr. Vissa ännu billigare. Sen så köpte jag en väst förra året för 225, luvtröja för 150 osv
  • Lilla Ego 07

Ja har en räkning på nästan 700kr....Kräks

De är ju inte roligt, pengarna  man fått in de har man ju redan shoppat upp ju Flört

• Lilla Ego 07

Har sett att ni diskuterat Kik KId klänningen. Även jag har 2 stycken som jag inhandlade på matadorkids för ett par veckor sedan på 30%Glad

Min tjej som är ca 74 lång, max 75, och kanske 8,5 kg el nåt har storlek 80 i sina. De sitter super på! Perfekt storlek på henne skulle jag vilja säga. Det ända är väl att de är rätt urringade så de visar bringan en del Flört

• Lilla Ego 07
    ängeln83 skrev 2010-09-16 19:03:40 följande:
    Godkväll förresten.
    Nu är jag hockey änka för ½ år framåt
    Sambon svävar på små fluffiga moln här hemma.

Idag har varit en sån där måttligt bra dag, njuter inte så särskilt mycket av att vara hemma just nu, hoppas det blir bättre snart för jag sliter mitt hår och börjar bli allmänt galen just nu
    För att muntra upp dig lite kan jag berätta att det suger rätt mycket att jobba också Flört Började jobba 23 augusti efter att ha varit hemma med lilan i 14 månader. Har redan tröttnat lite....
  • Lilla Ego 07
    Everlonn skrev 2010-09-16 21:50:21 följande:

Jag ser då skyltar med 50% på

Mmm en mörkgrå lurv hade suttit fintDrömmer Och ett par kik kid-mössor..och massa annat kul Önskar jag bodde där!!
    Den där skylten var där sist också och det var bara 50% på det bordet då. Nåt märke som jag inte kände igen :)
  • Lilla Ego 07
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-17 09:31:48 följande:
    Finns de nån rabattkod på Lindex just nu? Drömmer
    Paket med fin suit skickades till dig igår så förhoppningsvis har du den idagGlad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17