Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-08-22 21:55:11 följande:
    Jag lyckades sälja en namnmärkt tröja till ett barn med samma namn ( inte något av mina barns utan en som jag dessutom köpt beg )
    Ja, det var inte illa
    Men i vår jacka står det August, ska väl mycket till om den kommer till en med samma namn
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-08-22 22:11:20 följande:
    Sorry Ängeln, men det var så fiiint så jag var tvungen....

Godkväll!
    Vad har du nu norpat?
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-08-22 22:30:35 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=11691...

Hjärta 

Du förresten, hur stor var August när han kunde ha tröjan med stars?? Det är ju 116 så antar att den är för stor egentligen... Men ååh.
    Den passar egentligen fortfarande, han är 115-116 cm lång. Men den används aldrig här
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-08-22 22:38:21 följande:
    Godkväll

Bebis"lycka" här då kusinen blev pappa ikväll till en liten underbar tös

Så tragiskt bara att hon kom 6 dagar efter hennes farfars död

Att bli pappa och förlora sin pappa samma vecka är så hemskt...en sån glädje i en sån sorg

Men på tal om annat och som är mer till ämnet så verkar T gå bra just nu, fick sålt en del vinterkläder till ok priser nu, inte jättebra men jag är nöjd iaf
    Ja, det måste vara jobbigt för dem
    Självklart känner man otrolig glädje över den lila bebisen, men samtidigt gå igenom sorgen

Ja, T går bra nu, helt ok avslut för mig ikväll också
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-08-22 22:39:56 följande:
    Jag är inte ett dugg nöjd med T! Har massa ute, till bra pris tycker jag, men tydligen ingen annan... Hade säkert gått bättre om man vågat köra på 1 kr... Känns det som.
    ja, jag körde allt på 1 kr.

Är nog mest nöjd med hummelsetet jag sålde. Storlek 140 går ju inte alltid jättebr, men jag fick faktiskt 960 kr för det
  • Busbellan

Hej i tråden

Precis hemkommen med August efter hans första skoldag, både spännande och jobbigt med allt nytt.

Har hunnit med ett läkarbesök med Ella också, rutinkontroll pga astman, men det krävdes tydligen lite inhalering och en penicillinkur till henne.
    och ungen står still i vikt fortfarande, samma vikt som i januari än

• Busbellan

Hej i tråden!!

Idag kom finaste MAT overallen i lådan och jag är helt kär Hjärta
    Jag gillar verkligen MAT anoraken och byxorna August har, men denna overallen var ju hur mycket smidigare som helst!

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-08-23 19:25:02 följande:
    BILD?
    Fixar en bild imorgon

har fått smått abstinens här ju, blev utslängd från internet och har inte kommit in på hela kvällen förren nu och jag som har auktioner som går ut och allt
  • Busbellan

Hej i tråden!!
    vad händer här idag då?

Ni kanske kan få mig på gott humör, känner minst sagt irritation över Augusts fritids just nu

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17