Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-12-10 21:09:47 följande:
    Tips på smarrig och lättlagad dessert önskas. 8 vuxna och tre barn ska äta av den. Bra om den kan förberedas/göras i förväg
    Jag gjorde pepparkaks cheesecake i dag. Smarrigt!!!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-12-12 11:40:43 följande:

" target="_blank">

Nu finns Maias första framträdande upplagt på youtube
    Man hör inte så mycket då hon mest lekte med mikrofonen, men vilket barn gör inte det, första gången hon fick sjunga i mikrofon ju

Jag har lyckats hålla mig borta från shopping nu, har bara blivit något enstaka senaste veckorna *duktig shopoholic* Måste rensa i de hundra lådorna som finns här Tyst
    Åhhhhhhhh så söt hon är!!! Du med
  • SmillaMilla

OT, men någon som vet vad "sockervärdet" allltså det man mäter när man ser vilken nivå man ligger på, diabetes. För barn.

• SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-12-12 22:18:58 följande:
    Jag är jättenöjd med vårt val. En röd och en blå stol . Så det blev en sån läskig flick/pojkhistoria av det med... Men det var liksom färgerna som passade bäst .
    ha ha ja vi har en rosa och en grön tripptrapp
    Buttelina skrev 2010-12-12 21:06:04 följande:
    faste blodsocker över 7 taget två ggr tyder på diabetes

icka fastande blodsocker över 12.2 taget två ggr tyder på diabetes
    Tack, då är jag lugn. Hennes låg på 4.2. Men eftersom de tittat på det flera gånger så blir man ju orolig.
    Buttelina skrev 2010-12-12 21:09:25 följande:
    smilla: var hennes glukosprover höga?
    Nä alla prover är bra. eller ja alla utan det första kissprovet som hade massa vita blodkroppar.
  • SmillaMilla

God morgon!

Så har man shoppat redan.

Blev ett par NS winter harem till anton på melike. 30% är ju lite i alla fall. Och ns byxorna är ju de enda byxorna han använder.

• SmillaMilla
    Fantastiska Skatt skrev 2010-12-13 17:22:48 följande:
    Måste bara få kräkas av mig lite kaskadspyor , jag älskar verkligen mitt jobb men just nu h a t a r jag det.
    Ugh Kräks
    Just nu går älskade sonen sitt första luciatåg och jag sitter på mitt j**la kontor GråterGråter skulle "tagit ledigt" men i sista timmen visade det sig en omöjlighet
    BLÄÄ!!

Så, förlåt, nu är jag trevlig igen.
    ja fy vad trist! Hoppas att du får ledigt något efter jul när det lugnat ner sig lite, Kram,
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-12-13 14:54:40 följande:
    behöver tips :) julfest o avslutning på öppna förskolan imorgon. Skulle vilja köpa nått till fröken, men vad?
    Som förskollärare säger jag något användbart! Jag köper alltid närproducerad glögg Alltså en fin flaska glögg, inslaget i celofan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17