Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Känner mig lite knäpp som lägger ut vinteroveraller på fb precis när sommaren kommit igång Men men

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn

Bus är jättefin idag Egenvald kombo av Idat-tights rosa med katter, ballerinakjol rosa, lamm knappis och så ett glitterdiadem på det *underbart*

• Everlonn

Nu har jag oxå testat nya uppladdningen i bt ååhhh vad bekvämt! Slängde in bonusbild på sonen full med attityd *som vanligt*

Nä, tar mig i kragen och städar undan lite till

Bubblan: Häftiga Bubblis

• Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-07 19:24:30 följande:
    Händer här då? Drömmer

Kommit på mig själv med att hoppa rätt girly bebis saker, man är liksom inställd på en till tös Tänk om det kommer ut en pojk Han lär vara råååååsa så de heter duga Drömmer
    Hur var det LJ2 sa, när hon väntade en kille så var det bara killkläder som gällde och när hon väntade en tjej så drog hon sig in på tjejavdelningenDrömmer

Här händer väl inte så mycket men det är bra fart på fb
  • Everlonn

Är det inga svenska shoppar som tagit in nyaste IdaT alls? Vill gärna ha lite därifrån..

• Everlonn
    h80 skrev 2010-07-08 12:40:23 följande:
    tror inte det, tyvärr
    Vad trist Då måste man ju beställa från danmark...
  • Everlonn

Någon som ska beställa från Idats rea på lördag? Får man vara med på ett hörn..kommer inte upp i 1000dkk själv..fraktfritt över det nämligen

• Everlonn
    Stormis skrev 2010-07-09 21:36:44 följande:
    God kväll!
    Sitter och ska läsa ikapp lite nu.
    Hur mkt IdaT har ni snackats? Vi kan nog få ihop en beställning på  1000 dkk om vi är några, dvs då blir det endast inrikesfrakt för det man själv köpt från den som beställer. Jag kan beställa och därmed ligga ute med pengar, men dessvärre kan jag inte sitta uppe i natt pga barn som tvingar upp mig 05 och fjärde natten i rad har satt sina spår... Så om jag beställer så gör jag det när jag vaknar alt om Everlonn kan göra en best i mitt namn Cool.
    Jag kan beställa, no problems Vågar du lämna ut alla uppgifter till mig så
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2010-07-09 21:42:15 följande:
    Vad är det för adress till den där sidan så man kan gå in och kolla lite
    och hur mycket rea är det?
    Vet inte hur mycket rea det är men under 50% så struntar vi nog i det..men hoppas på 50%!!

http://shop.idat.dk/
  • Everlonn
    Stormis skrev 2010-07-09 21:45:58 följande:
    Det ska man väl eg inte göra, men å andra sidan hoppas/förutsätter jag att jag kan lita på dig. Får väl hota med att maken är polis annars
    He he klart du kan lite på mig Som bonus är jag virrig och glömsk och lär inte komma ihåg vare sig siffror elelr lösen mer än 5 minuter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17