Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-08-08 22:54:23 följande:
    hade tänkt åka dit på onsdag, men kan väl kanske tänka mig ett besök imorgon Drömmer om jag får komma till dig innan då för sambon börjar liksom jobba i Karlshamn kl.8 o han tar ju bilen eller så måste jag köra honom, o lite tidigt o stå utanför BoR 2 timmar innan öppning
    *stökis skriver* 
    kan inte sambon ta tåget?? Vi är ju knappt vakna 8:30 , semester vet du ....... men det hade varit jätteskoj att träffas, på nåt sätt ska vi väl lösa det
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2010-08-08 23:34:36 följande:
    svindyrt ju om han ska ta tåget o jag kör till samma ställe sen Tyst
    ja, det förstår vi med.....såklart
    men du vet hur det ser ut här(litet hus), , det är jag och 4 av mina barn plus att vi kört ut N ur hans rum ......
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2010-08-08 23:51:45 följande:
    haha

Men hur länge är du hos Sofia då?
    Kan ni inte komma hit någon dag? (+ everlonn såklart!)
    Mammastök borstar tänderna

De är bara kvar imorgon oxå Ev. åker de hem efter B&R, ev stannar de natten för att sedan åka vidare på morgonen..så imorgon är enda chansen att träffa henne i så fall.

Vi funderade på att åka k-hamn vid 11 eller så och gå på b&r och sen luncha nånstans..men lite löst planerat sådär
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2010-08-09 00:01:04 följande:
    Så synd
    Ja jag har ju ingen bil då...kan be felipe kolla om han kan börja senare imorgon mot att han jobbar senare på onsdag (då ska jag ju ändå vara i Karlshamn tills ganska sent på Me&I-partyt). Men det är en long-shot....
    Värt ett försök

Annars träffas i alla fall du och jag på onsdagHjärta Synd bara att du missar Mammastök i så fall
  • Everlonn

Hej i tråden!

Nu har Mammastök åkt *saknar redan*Gråter

Har haft en härlig dag med Mammastök+4 barn, Liljan +2 barn hos Micke på B&R Butiken full med ungar Och lurvar!! Fiiina lurvarTungan ute

Kom hem med den "gula" men den är mer åt grönt än illgul som jag hoppats på men underbar ändå!!

Sen en runda på resturang och lekpark Enligt Bus "skojigt idag, Mamma"Hjärta

• Everlonn
    ängeln83 skrev 2010-08-09 17:16:25 följande:
    Låter som en underbar dag

Så din gula är också skrikig i färgen? Jag blev super besviken, trodde den skulle vara härligt gul men denna får jag spatt på.
    Dom är helt enkelt inte gula utan mer gröna tycker jag...fast jag gillar det lite skrikigt
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2010-08-09 20:40:22 följande:
    iiinte alls svår, alldeles uuuunderbar!!!!
    Översta bilden speglar färgen rätt tycker jag Sötfisa med kise Solig
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2010-08-09 20:46:03 följande:
    tycker jag med. inte ALLS lik poison tycker jag
    Nää, inte som poison alls..härlig färg hur som helst
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 13:45:23 följande:
    aha.. då förstår jag.

Ja vi borde få svar i morgon eller torsdag, provet gjordes i fredags fm men hon sa att det skulle till labb måndag morgon, dom bara får inte ringa idag!!!
    Här hålls tummar för fullt!Hjärta Hoppas att allt är bra!
  • Everlonn

Var det nån rabattkod på babyshop eller är jag förvirrad?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17