Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hejsan tjejer...

vet att vissa undrade hur stor Tuva var osv pga Kik kid klänningen.
    Jag tycker att den sitter bra, kunde gärna varit liiiite bredare.. längden är något lång nu men det gör mej inget .. =) syns ju endån inte om hon inte står. Men den funkar ju nu så, de är när hon sitter den är lite tight men den är snyggt tight tycker jag!
    Men idag var vi på 5 månaderskollen där hon vägde 8200g och 67 cm så nu har ni lite att gå efter ni som undrade =)

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ

Kristyr- Här ser man kanske lite bättre men ja lite på armarna ha jag vikt alltså typ 1 gång så.. iofs här ser man kanske inte att de är en klänning men iaf 80 är bra!!
    Jag köpte 80 på babyshop verka vara enda stället som hade den DÅ , vet inte nu =)
    Fiiiiiiiin!!!

Sorry dregelrune =)

• CamillaJ
    Kristyr skrev 2010-09-16 13:33:09 följande:
    hon är 66 lång. 6.8 kg.

Ska inte ha en lila funderar på den grå i denna stl och kanske en lila i nästa..
    Okey !! Ja grå är fin med och mörkblå gillar jag ! Gud undra om man ska ha alla :D haha..... Röd blir min nästa tror jag .
  • CamillaJ

God kväll!!
    Fiiina bilder i BT som vanligt !!
    Slängde själv in 3 stycken =)))

• CamillaJ
    h80 skrev 2010-09-18 22:47:07 följande:
    Camilla: fina bilder o söt tjej :) sitter hon själv?

hur var det nu, ni med småtjejer, vilken storlek köpte ni på kik kid klänningen o finns den kvar nånstans?
    Ja, hon har precis lärt sej i korta stunder =)) Så det är på god väg!
    Jag köpte iaf 80 i min, Tuva 8,2kg 67cm .
    Den sitter perfekt nu om man säger.. blir inte super lång användningstid
  • CamillaJ
    h80 skrev 2010-09-18 23:03:29 följande:
    duktigt Glad hur gammal är hon?
    min tjej var 61cm o 6.0kg på 4-månaders (för snart en månad sen) då borde ju 80 funka. Vet du om den finns kvar i nån webbshop?
    Hon blev 5 månader i fredags =)
    Så på 5 månaderskollen var hon det.
    Ja 80 blir kanon kanske lite att ta i också.. den är ju lite längre men äsch inget som stör tycker jag då är det lite värre när dom går sen om klänningen är lite för lång !
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17